לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (:

בת: 31

ICQ: 310016685 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

אללה מירוץ נשים D:


איזה מירוץ, איזה מתח @!!

 

טוב זאת השנה הראשונה שלי שאני רצה בבגין,

והשנה השלישית שלי שאני רצה במירוץ, מאז שהוא התחיל בראש העין ><

 

כמו כל שנה התרגשתי מאוד ^^ אני מודה.

וכבר על קו הזינוק הרגשתי שאני מתעלפת, כמו כל שנה כמובן..

 

רק שתדעו שכשרצים ועוד לבד, אתה לא יודע מה לעשות באמצע הריצה,

על מה לחשוב, על מי לחשוב, איך לחזק את עצמך ותוך כדי זה להתרכז איכשהו בריצה.

 

אבל אני מניחה שבסה''כ הצלחתי בסדר :]

הגעתי בזמן של 10 דק' ועשרים שניות (:

שנה שעברה הגעתי ב11 דק' ושש שניות אז שיפרתי וממש שמחתי (:

חוץ מזה שמתוך ה50 שיצאו מבגין חח הגעתי מקום שביעי, שזה גם משו

אבל אני תמיד אשאף ליותר, רק בגלל שזאת אני.

 

 

היה מאוד כיף ושמחתי להיות עם מי שהייתי,

ועכשיו צריך לחזור לשגרה אני מניחה,

שני מבחנים שבוע הבא אבל יהיה טוב כמובן,

ונתראה שנה הבאה הא ? D:

 

 

סופשבוע מעולה לכולם !!!!!!

3>

 

 

 

נכתב על ידי צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: , 24/10/2008 15:06  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




You can do anything

with your life

I believe in myself

 

 

 

If you want to achieve everything possible

. Just need a little tug to believe and everything will be all right

I have a lot of faith, but this time I believe in myself, not like a lot of other

 

 

אז מה אם כתבתי ת'אנגלית בצורה דפוקה.

למי אכפת.שיהיה.

 

הולך להיות קשה אבל אני אצליח.

אני מבטיחה שאני אצליח.

שבועת צופה הא ?

אני כבר לא אהיה אפס.זה בטוח.

 

שבוע אחרון לחופש,

תהנו.

לפחות ביום האחרון לראות את כל החברים, יהיה כיף.

 

אה כן, ואני אצליח.

אתם עוד תראו.

 

דבר אחרון-אם אני עושה למישהו משהו,

שלא יפגע, התקופה הזאת תעבור לי.

נכתב על ידי צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: , 18/10/2008 22:05  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתה כזה גיבור


אני כל כך מעריכה את מה שעשית, אתה פשוט לא מבין.

אז מה אם היא לא הייתה שם, בתוך השריפה.

אבל עדיין היה אכפת לך ממנה!

אני כל כך אוהבת אותך 3>

 

ויש לי סערת רגשות כזאת ענקית שאני הולכת להתפוצץ

יש לי יותר מידי דברים על הלב.

קשה לי.כל כך.

 

מיכל והילה,תודה.

 

תתארו לכם עולם יפה
פחות עצוב ממה שהוא ככה
ואנחנו שם הולכים עם שמש בכיסים
ומעל גגות, הכוכבים
והזמן עובר בלי פחד
ואני הולך לפגוש אותה בגן העדן

תתארו לכם קצת אושר
כי הוא כל כך כל כך נדיר כאן
עיר מגניבה בתוך החושך ושנינו בשמיכה
והיא מלטפת אותי ואומרת לי
מחר יקרה מה שרצית
והיא מלאה השתקפויות של עצב ושמחה

תתארו לכם באמצע יום יפה
שמיים מעליכם, האהבה איתכם
כן, ככה זה קרה, לפתע היא אמרה
אני עוד זוכר אותה, כמו בסערה
תתארו לכם אותי נופל לתוך זרועותיה

תתארו לכם עולם פשוט, חדר ללילה, בית בגשם
ריחות עצים מלאים בתות, ושנינו שיכורים
"אם נפרד אני אמות", היא לוחשת וגועשת
תתארו לכם עוד הזדמנות לחזור פתאום לנעורים

תתארו לכם את החיים, זזים אחורה וקדימה
מה שחסר שוב מיתמלא, מה שהיה פתאום ישנו
ואני מביט לתוך עיניה ונגנב בכוח פנימה
תתארו לכם אותנו מגשימים את כל החלומות

תתארו לכם באמצע יום יפה...

תתארו לכם עולם יפה, פחות עצוב ממה שהוא ככה
ואנחנו שם הולכים, עם שמש בכיסים
(תתארו לכם עולם יפה, עיר בתוך החושך)
עולם פשוט, תתארו לכם קצת אושר

(תתארו לכם/שלמה ארצי)

נכתב על ידי צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: , 11/10/2008 20:07  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

34,407
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)