לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (:

בת: 31

ICQ: 310016685 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

בום פקפקה בום בום


עצוב עד כמה שנטוש כאן.

טוב לא כל כך עצוב, פשוט אין זמן.

אז בגלל שאין זמן לנשום ואני מעדכנת פעם באף פעם,

נחפור קצת..

 

עוד שבוע וחצי טיול שנתי,

ויש טקס שכמובן כיתת מוזיקה לקחה על עצמה לעשות,

זתומרת המחנכת לקחה את זה על עצמה והפילה עלינו ת'ארגון.

אז אני ולינוי גולן שרות ביחד את השיר 'אני ואתה'..

שיהיה בהצלחה..

 

אהה קיבלתי כבר מכתב ממשרד הפנים!

''ברכותינו בהגיעך לגיל 16

שנתון 1993

הנך זכאית לקבלת תעודת זהות ראשונה.''

יאא אני גדולה אני גדולה!!!!

 

מה עוד אפשר לספר,

הו אמא וסבתא טסות לשוויץ למשפחה בחנוכה,

אז אני די מתלבטת אם להשאר בבית בחנוכה או לנסוע לצפון.

האומנם[?] סתם מה קשור, אבל אני באמת מתלבטת..

 

 

 

הוו ותזכרו שכשאתם מגיעים לתיכון,

כללל אבל כל המקצועות, צריך לזכור אותם בעל פה.

ותזכרו שהמורות הן ***** אין לי כוח לכתוב ת'מילה.

זהה גסססס ! והן לא שמות על התקנון,

ולמרות שאסור לתת בחנים בתור עונש,

נותנות בחנים, ויש כאלה שאומרות ''זה לא בוחן, אני בודקת את רמת הידע שלכם,

מהחומר שלא נתתם לי ללמד ונותנת ציון'' -.-"

ברור.

 

 

 

אבל תכלס, שמתי לב שמתחילת התיכון די השתנתי.

אפילו רונית לגאלי אמרה לי את זה :O

והיא בקושי רואה אותי.

היא אומרת שהפכתי להיות יותר שקטה ואחראית[?]

נההה

למרות שאולי טיפ טיפה התחלתי להשקיע.

טוב מי שמכיר אותי יודע מה הלך לי שנה שעברה בחטיבה ><

ות'אמת עדיין קשה לי עם הכיתה.

אז תגידו לי לעבור, ותגידו לתת צ'אנסים,

פיי אני כל כך מבולבלת מהדבר הזה.

יש כל כך הרבה צדדים ויש כל כך הרבה מהלכים עוד לפני שחושבים

אפילו אל איזו כיתה לעבור. זה כל כך הרבה מעבר למה שזה נראה.

אה ולמרות הכל, בקשר ללימודים וזה, כמה שזה טיפשי,

יש לי רשימה בבלוג די למטה עם הציונים שלי, בלי מאמצים רבים.

באמת חבל שאני לא משקיעה. ואם שמים לב, עד עכשיו,

עברנו איזה חודשיים וחצי מתחילת הלימודים ומתוכם חודש שלם היו

בחנים ומבחנים (30 מבחנים ובחנים עד עכשיו למי שלא הבין).

קשה לי מאוד. וקשה לי למצוא עם מי לדבר.

קשה קשה קשה קשה מאוד בתקופה האחרונה.

אני מרגישה שברגעים היחידים שאני צוחקת, לאדעת,

זאת הרגשה כזאת מוזרה ומגעילה. שאני צוחקת אבל לא ממש שמחה.

 

ככה החיים. חרא.

3>

 

 

 

נכתב על ידי צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: , 28/11/2008 21:38  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בטי בטי בם אוהבת את כולם


נכון שכבר הופענו כמה פעמים,

אבל תמיד זה מלחיץ מחדש.

אז אני פותחת שיר כלשהו..

רק חסר לי שלא אכנס נכון ואהרוס.

 

מופיעים לפני איזה משלחת מארה''ב.

נקווה שיהיה מוצלח !

 

בלי שום קשר אני ממשיכה להתאמן על הגיטרה למרות שהפסקתי,

מתחילה פסנתר, מקווה להתמיד כמו שצריך בשניהם (:

 

אה קיבלתי 90 במבחן בהסטוריה (:  89 יותר נכון אבל אותו דבר ><

אבל בלי שום קשר לזה,

קשה בכיתה, לי לפחות.

לאחרים סבבה אבל, אני מניחה שחלקכם מבינים למה קשה.

יהיה טוב בעזרת השם (:

 

שבוע שעבר באחת החזרות התחלתי לקבל סחרחורות

והייתי על סף עילפון.

אני באמת לא רוצה להגיע למצב הזה בגלל הבעיה המטומטמת שלי.

רק שזה לא יפגע לי בשום דבר בבקשה בבקשה.

 

הוו והיום ההורים דיברו על ארה''ב.

ייקח קצת זמן, אבל אני מניחה שנעבור בשלב מסויים.

המשפחה שם ואבא אולי יטוס לאיזה חודש עם דוד שלי,

פותחים מסעדה עניינים.

זה נראה לי כל כך קרוב, ות'אמת בא לי (:

 

נטוש כאן, ולא לא נדמה לי.

מוצ''ש טוב לכולם (:

ושיהיה לכולם שבוע מושלם.

נכתב על ידי צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: , 15/11/2008 17:31  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך החיים ? בפנאן ?


איי איי איי..

ת'אמת קצת קצת קשה.

יש יותר מידי על הראש,

בכל מקרה לא מוותרת לעצמי בעניין הזה.

אני בסופו של דבר אתאכזב ואכעס על עצמי,

ואז אעשה משהו גדול מאוד ואז אני אהיה שמחה.

 

...

 

יש לנו שני מופעים קצרים מול שתי משלחות שונות מארה''ב.

מקווה שיילך טוב..

יום רביעי מבחן במתמ', אני הולכת להכשל אני יודעת.

שבוע עמוס ביותר ושוב אני שמה לב שאני חוזרת למצב של שנה שעברה.

אין זמן לנשום בכלל, המון חוגים המון מטלות, צריך להשקיע המון,

ובכל זאת, אני מוצאת את עצמי מול המחשב כל כך הרבה זמן.

חבל לא ?

תנסו להסביר את זה לי. לא שאני אקלוט.

 ד''א אמרו לי שזה מטומטם והכל אבל עשיתי רשימה

של הציונים שלי, ולא אני לא חרשנית-.-

לא רע להיות חרשן,וחבל שאין לי מספיק מוטיבציה,

אבל אנשים פשוט לא מכירים וכבר שופטים. זה מעצבן כל כך.

 

פוסט סתמי ביותר, הגיוני שאמחק אותו.

אה כן ואני מתגעגעת אליך.

מאוד מאוד מאוד.

מאוד.

נכתב על ידי צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: , 10/11/2008 21:08  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

34,407
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)