לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (:

בת: 30

ICQ: 310016685 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

פוסטתמונות כנס חנוכה 2008


היה כ''כ כיףףף (:

למרות העובדה שהיו סופות חול מטורפפפפפות

ורב הטיול נראלי היינו באוטובוס חחח

היה ממש כיף D:

 

 

 



מתגעגעת אליכם כ''כ 3>

 

 

 

חופש חנוכה נגמר.

וואחד לימודים יש עכשיו,

אז אגיד את זה שוב, והפעם באופטימיות רבה,

שתהיה לכולם בהצלחה (:

ושמרו על עצמכם.

 

 

3>

נכתב על ידי צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: , 29/12/2008 21:46  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קולולולוווו


הווו חופש.

סוףסוף חופש !

 

כל כך חיכיתי, אני גמורה מעייפות.

כל כך הרבה דברים הרגו אותי כבר.

קצת נחת,שלווה.

 

אז תנצלו ת'הזדמנות ותהנו בחופש הזה (:

 

אני אצא לי לאיזה טיול לים המלח עם המשצים

ושהייה ארוכה מאוד בצפון :]

 

איך התמונות מהטיול שנתי?(:

היה מוייי כיףףף

נכתב על ידי צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: , 22/12/2008 15:03  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יאלללללה בלאגגגגגגנים D:


יו יו יו

וואטס אפ גייז ? >< -תקראו את זה איך שאתם רוצים

 

אז מחר טיול שנתי (:

אני שמחה שאני עם כיתה אחרת

ככה יש זמן קצת לצאת מהלחץ.

 

רק עוד ארבעה מבחנים עד סוף המחצית!!!

כן אני יודעת שהם ממש קשים וצריך לחרוש,

אבל יש מטרה ונצליח

 

אז אני לא מגיעה עם ציפיות מיוחדות לטיול,

בעצם אני לא מגיעה עם ציפיות בכלל כדי לא להתאכזב

אבל אני ממש ממש מקווה שאהנה עם החברות שליייי D:

שאני כל כך כל כך כל כך אוהבתתתת !

בטוח נריב במסלול כי ככה אנחנו. חבורה של טיפשות, אבל זה מה שמאפיין אותנו :]

 

מה עוד מה עוד ?

אה קיבלתי בבוחן בהסטוריה 45 וויפייי

איזה יופי לי הא ?

 

סתםסתם נראלי שאני פשוט יותר מידי שמחה,

ות'אמת בלי שומסיבה.

התיק לא כל כך מאורגן למחר, אבל למי אכפת ?

נלחץ מחר בבוקר עד לדקה האחרונה

 

אז מה עוד יש לי להגיד לכם ?

תסתכלו על הכוס המלאה תמיד,

תסתכלו על הצדדים החיובים

והכל קשור לגיל ההתבגרות!

אז תתבגרו

 

 

אני מניחה שכשאחזור מהטיול יהיו פה בטח איזה שתי תגובות

ובטוח אחת מהן תהיה נאצה :]

 

אבל לא נורא

 

 

 

 

 

 

החיים יפיםלפעמים

(:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: , 9/12/2008 21:59  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

34,407
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)