לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כשאלוהים סוגר דלת, הוא פותח חלון.. כדי שנקפוץ ממנו



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

כשאתם חושבים שמצבכם הוא הכי גרוע, תתעודדו! יש אותי =)


קיצר הגעתי לשיא הטיפשות. כזה שיא עוד לא היה (טוב פסדר עד שיאנה אמרה לי שהיא שאלה מה שם המשפחה של היטלר.......)

הנה דוגמה לכם....

 

הוא: מה נשמע?

אני: הכל טוב מה איתך?

הוא: סבבה סבבה מה חדש?

אני: וואי ראיתי כפול סבבה.... אין חדש ואצלך?

אני: אוי בלאט זה באמת פעמיים......

 

 

מבינים אותי?!@#

אבל זה עוד לא הכל. אפילו לא עשירית. אוקיי בעצם עשירית זה כן...... אבל הבנתם ת'כוונה......

עוד דוג' לטיפשות שלי זה חתיכה מהשיחה עם אלכס:

הוא: אפילו זבובים לא מזדיינים (זה ביטוי ברוסית)

אני: איך אתה יודע?

הוא: הם מזדיינים רק בשביל להתרבות

אני: לא נכון...... אולי הם שמים קונדום.......

 

 

כה כה תצחקו..... הוא בכה......

הדבר שאותי אישית הצחיק אחושרמוטה זה לא זה....... אלא העובדה שהתחלתי להשפך אחר כך במחשבה של "זבובים לא מזדיינים. הם מטילים את הבציםי שלהם. לפיכף אין באפשרותם לשים קונדום"

ורק חצי שעה או רבע שעה אחר כך התחלתי עוד יותר להשפך כשהבנתי מה עובר לי בראש...... יותר נכון מה לא עובר לי בראש..... (תיקון אחרון: עף בראש)

 

פסדר חפיף..... לפחות ככה העולם שלי לא משעמם. אם הייתי יותר חכמה הייתי משועממת..... =)

נכתב על ידי Vikusik=) , 22/6/2007 13:58  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אפצ'י מסריח.........


כן..... האפצ'י שלי עדיין מסריח...... קיצר אל תשאלו....... =/ סתם פו

קיצר היום היה יום די משעמם ולא היה שום דבר מיוחד. רק שכ"כ רציתי סושיייייייייייייי

:'( סושיייייי

ולא היה מה לאכול בבית =(  (כמו תמיד.....)

אז הסתפקתי בתה ומרק משקית קטנה כזאת......

וגלידה....

אני יושבת עכשיו 7 דקות ל12 בלילה ורעבה אחושרמוטה.

נסענו היום לבני עיש וראינו אצלו סרט והבטן שלי עשתה שמיניות באוויר......

אבל כבר לא רציתי לאכול כ"כ מאוחר בלילה כי אחר כך אני לא אצליח להירדם ובבוקר אני אתגלגל מהמיטה כמו חבית (כשאני טוחנת בלילה, אני טוחנת כמו שצריך!!!!)

קיצר נחכה למחר...... לא שמחר יהיה מה לאכול :'(

אוף לא רוצה לקום בבוקר......

 

 

נ.ב

בלאט נכנס לי לעין pepel מהסיגריה של ג'ניה/פשה/שניהם ביחד...... איה!!!!

נכתב על ידי Vikusik=) , 13/6/2007 23:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הצילו.... אני טובעת!!!!


תמיד מפילים הכל עליי.... ובסוף גם מתגלה שאני לא אשמה (מתגלה לי..... כולם ממשיכים להאשים אותי). הכי נוח להאשים אותי. למה לא? זה לא שאני אגיב גם על זה...

הרסתם לי כ"כ הרבה. ואתם ממשיכים להרוס. אולי די? לא נמאס לכם? עזבו אותי בשקט! דווקא כשאני הכי מנסה לצאת מהבוץ הטובעני, באים אנשים שאני חושבת שהם ימשכו אותי ביד החוצה, והם באמת תופסים לי את היד, אבל דוחפים אותי בחזרה לבוץ!!!!!!

צעד אחד קדימה, ושניים אחורה. זה בדיוק מה שקורה.

אוף אני צריכה לדבר איתו. אולי הוא סוף סוף יוציא אותי מהבוץ הזה. איך הייתי רוצה לעזוב את כל החיים האלה ולעבור למקום אחר. רחוק רחוק רחוק!!!!!!!!!!!!!!!!

מקום שאף אחד לא ימצא אותי שם. מקום שאני אתחיל בו חיים חדשים. חיים חדשים עם בנאדם אחד רק.

בנאדם יחיד שסובל את החפירות של השעתיים בפלאפון שלי...... ולא מנתק לי. הוא מקשיב. ומייעץ. ואני יודעת שהוא שם בשבילי. ואני יודעת שכשרע לי אני יכולה לשים את הראש על הכתף שלו והוא לא סתם יחבק ויגיד הכל יהיה טוב. הוא באמת יגיד דברים שיעזרו. עצות מועילות. ולפעמים ינסה בעצמו לסדר דברים.

אני כ"כ מתגעגעת אליו עכשיו שאי אפשר לתאר את זה אפיל. כ"כ הייתי רוצה לראות אותו עכשיו!!!

כמה שאני לא מנסה לשים זין על הכל, פשוט לא יוצא לי. אוף למה אני כזאת רגישה תמיד?!@# מעצבןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

כל הלחץ הזה שיש עליי עכשיו הורג אותי!!! זה כמו לטבוע בחרא של עצמך (איכ....) וחוץ ממנו אין בנאדם א-ח-ד שמנסה לעזור לי להתמודד עם הלחץ.

אבל בעצם, למה אני בכלל מצפה שמישו יעזור לי? כאילו בתכלס למה שמישו יעזור לי?

העולם פועל מתוך איטרסים בדרך כלל (רוב הזמן.....) אז איזה אינטרס יש לאנשים לעזור לי?

זה באמת הכל באשמתי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (הפעם אני מפילה עליי הכל)

אני צריכה לא לסמוך על אנשים. (טוב נו חוץ מה2 הנוכחים........)

אני צריכה לקלוט שאנשים הם לא יצורים חברותיים בדרך כלל......

קיצר עזבו אני אפילו לא צריכה לחפור כ"כ הרבה. =/

פשוט עכשיו הדבר היחיד שמעודד אותי וגורם לי להמשיך הלאה זה הוא........

(ומה היה קורה אם הוא לא היה איתי עכשיו........?)

נכתב על ידי Vikusik=) , 12/6/2007 23:02  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Vikusik=)

בת: 34

ICQ: 194204901 






1,138
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVikusik=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Vikusik=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)