לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי עיניים זה החלון לנשמה/אדוארט


=]החיים המשעמים שלי בשגיעות חתיב=]

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

סוף סוף


סוף סוף

סוף סוף אני מצליחה לעמוד בדיאטה

סוף סוף יש לי חברים

סוף סוף אני מעדכנת

סוף סוף ראיתי את דודים שלי שלא ראיתי יותר משנה

סוף סוף אבא שלי ואחותו מדברים

סוף סוף אני מכינה שיעורים בזמן

סוף סוף קצת כייף לי בחיים האלה

סוף סוף צבעתי את החדר

סוף סוף אני בת 13

סוף סוף

 

כן כול הדברים האלה קרו בזמן הזה שלא עידכנתי

 

סוף סוף, סוף הפוסט הזה

 

אדם משועמם

 

נ.ב גמר חתימה טובה  לכולם ואני מקווה שלמי שצם היה צום קל

נכתב על ידי , 22/9/2007 21:01  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





975

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד אדם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד אדם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)