לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי דנה


הבלוג יהיה על חיי .כל דבר שמח או עצוב מפתיע או מעניין יהיה מסופר בבלוג הזה.ספיישלים רכילויות על שחקנים ועוד דברים!!אבל בעיקר על בובספוג!!כנסו ברובכם!

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

טוב תראו אני יודעת...


שלא עדכנתי מלא זמן וגם שהתמונות מהיומולדת שלי לא עובדות פשוט כמו שאתם מודעים לעובדה אני מעדכנת את גלובי פעם בחודשיים עד שלושה כי אין לי כוח או זמן ובמיוחד עכשיו כשפתחתי בלוג חדש שאני לא הולכת לתת אותו בזמן הקרוב והוא יהיה אנונימי כי אם אני אפרסם אותו זה רק חלי ואילנה יבינו מה אני הולכת לכתוב שם ולא זה לא על החבורה זה על מקרים שקרו בימים החארונים....

אז אני אשתדל לתקן את התמונות בהקדם האפשרי מהיומולדת ואני אשים תמונות חדשות בקרוב<אל תשלו את עצמכם>

אוהבת או שלא דנה!

נכתב על ידי , 29/12/2007 12:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ^.^ Hello Kitty Girl ב-14/5/2010 18:38
 





5,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבובספוג מכנסיים מרובעים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בובספוג מכנסיים מרובעים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)