לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

save the drama for your mama


my things my life deal with it

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

גדנ"ע+יומולדת של נסט שלי+סתם תמונות :)


אז מניש פיפל? אצלי וואלה,הכל לאט לאט משתפר וההרגשה של החופשיות פשוט לא עוזבת אותי..

גאד כמה שהתגעגעתי לחיוך שלי,הרגשה בת זונה לקבל ת'חיוך המדהים שלי בחזרה!

 

ב27 לנובמבר היה דניוחה לנסטיה שלי 3>

מאמי,כל מה שיש לי אמרתי,אני אוהבת אותך. את החברה הכי טובה שיכולתי לבקש ואני פשוט קרועה לך על הצורה ♥

מזל טוב על ה17 ;) עוד שנה ואת חוקית,הא? XD

 

אז ישנתי אצל נסטינקה והיה בנזונה,מה דעתכם-נעבור לתמונות? :P

 


 

כל החבר'ה :]

 

הבנים :]



ב29 עם כל השכבה נסענו לגדנ"ע..לשדה בוקר..

היה קשה ומאתגר,זה היה יחסית סיוט. אבל במובן החברתי היה מממש נחמד!

השיא של השבוע היה כמובן ביום הרביעי-המטווח. זהו,תאחלס שלושת הימים הראשונים חיכתי למטווח ואיכשהו נסחבתי אחרי כל הפעילויות שהיו שם,אבל אחרי המטווח לא ראיתי שום סיבה ומטרה להיות שם פשוט רציתי לחזור הביתה,זה היה חסר טעם.

רגע של שבירת הדיסטנס היה נורא נחמד :) קיבלנו מפקדת מדהימה,נטאלי.

 

אז..תמונות?

 


 
עוד בבצפר :]


בסוף תורנות המטבח :]



רגע של שבירת הדיסטנס,שניה לפני עליה לאוטובוסים

צוות 10! :)



ביום השני,יום שדאות/שטח.

 

 



 

סתם  תמונה משעמום ;)

 







 

 

 

 

 

 

טוב מירי ויעל באו אלי אז עפתי לשגע אותן ;))

יאללה צ'או ביצ'ס 3>

לאב יההה ;)

 

ת ג י ב ו


נכתב על ידי , 6/12/2009 16:08  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





24,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlady_in_red אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lady_in_red ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)