לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I LOVE You So Much BILL <3



כינוי:  AriNuSh

בת: 30

ICQ: 190910860 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008


אנני מרגישהה זזווועותת!!!!!

... גם באלי להקיא... וגם בגלל מה שקרה אתמולל.

נטע אני מממשש מצטערת.. על מה שהיה אתמול.. =//

עשיתי לכלוםם צרותת ולעצמי בושות!!!

אני ממרגישהה דפקה!! .

אני לא יודעת מה לעשותת.. עשיתי לעצמי  בושות אם החברות שלי אם כריסטינה ואם האידיוט הזה פבל
!

באמת שאני לא רוצה להיזכר בזה..

נטעע סליחה!!!!!!!!! ומזל טוב  אני ממש אוהבת אותךך את הכל בשבילי 3>>>>

(*) השלמתי אם מיכלקהה הביצ'קה שלי.

אלינה ,שלי ,יעל אני אוהבת אותכככככככככככככככןןן מאודד ^^

טוב אין לי מה לכתוב עוד!!! =((

קיצר רק אם בא לכםם גיבו לי

נכתב על ידי AriNuSh , 12/1/2008 10:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



684

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAriNuSh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AriNuSh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)