לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אצלי הכל בסדר.

כינוי:  עוזבת.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

אוהב אותך לנצח.


 

אני רוצה לעמוד מול כולם ולצרוח כמה אני אוהבת אותך.

לעמוד מולך חשופה , שתראה את כל הפצעים. להסיר מעליי את כל המסכות וההגנות, שתראה כמה היה רקוב עד שבאת.

אהבתי לעולם לא תגווע אהובי. מעתה ועד עולם, אהיה שלך לנצח.

אל תיסוג אחור, ממגע של יד מחוספסת. השלם עם העובדות המוצגות בפנייך, למרות שזה כואב.

אל תפחד מדמעת דם הזולגת במורד הלחי, נגב אותה עם כף ידך. עצור אותי ממוות.

אוהב אותך לנצח אהובי, אתלה את עצמי למולך, שתראה את הסיוטים.

אחוז אותי בשתי ידייך אהובי, אל תשמוט אותי מידייך, אוהב אותך לנצח.

תחיה כאילו מעולם, לא נגעה בך אחרת, כאילו יעודך, הוא לגאול אותי מיסורי.

כסה את גופי בסדין משי לבן, שילטף את גופי ויעביר את הכאב ממני והלאה.

אחוז בכף ידי, כאילו כף ידי נועדה שיאחזו בה. כאילו מעולם לא אחזת בכף יד של אישה.

אוהב אותך לנצח אהובי.

אוהב אותך לנצח.

אוהב.

 

 

 

 

 

אני כל כך אוהבת. כל כך.

 

 

נכתב על ידי עוזבת. , 8/11/2007 14:39  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוזבת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוזבת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)