לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בבלוג הזה היו הרבה תמונות ודברים יפים. שווה תמשיכו ליגלוש!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

תשובות לשאלון השבועי


חביבות:
תלויי למי באמת תלויי אם זה למישאני שונאת אז בחיימ' ואם למי שאני אוהבת אז אוליי חעעע

חוכמה:
אני לא ממש חכמה אני חכמה רק כשאני צריכה משהו אבל אני ממש לא מהאלה החרשנים!!

סף כאב:
כשאני על סףף כאב תלויי על מה הכאב עם נפלת אז אני לא בוכה ולא כלום אבל עם על אהבה אז אני יכולה להיתאבד!!

סבלנות:
אני סבלנית כהה!!

עמידה בזמנים:
לאא אני לא ילדה שעומדת בזמנים ממש לאא!!

טאקט:
.....

הערכה עצמית:
אני מאוד מעריכה את עצמי יותר מכל אדם אחרר!!

ספונטניות:
אמממ...

אומץ:
ואוו היגענו לקטע הכי טוב אני ילדה מה זה אמיצה אני יכולה לעשות כל דבר מיסקרנות כ-ל- ד-ב-ר-

אמינות:
אני יאללה קצת שקרנית אבל ממש קצת!

נדיבות:
נדיבה כהה אני נדיבהה

נכתב על ידי , 7/12/2007 22:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום שלוםם!!!


שלום אני אלינה סימנובסקי!!

אני בת 13 ואני לא ממש אוהבת את החיימ' שלי

:((((

מה לעשות חעעע...

בלוג הזה אני יספר לכם על הדברים שקוראים לי

אני יכתוב שירים על אהבתי הנכזאבת:((((

יאללה אוהבת

 

 

גיבוו

נכתב על ידי , 7/12/2007 22:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 29

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalinoosh2007 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alinoosh2007 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)