לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

כינוי: 

בת: 47





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

רגעים שכאלה


יושבת בחוץ, מעשנת סיגריה, מעיפה מבט אל השמים מבעד לעלים של עץ. חושבת בבהירות על הסיבוב שלי כאן בחיים האלה. מרגישה הכרת תודה עמוקה על ההזדמנות להתפלש ברפש של החיים האלה. ברגעים כאלה אני לא פוחדת מכלום, בטח לא מהמוות הכה מובן מאיליו, פשוט שמחה, חיה. מה שבאמת אדיר זה שיש לי שותף לתעופה, ביחד ולחוד. באהבה. הבת שלנו היא הצ'ופר האמיתי של הטיסה הזאת, מתחילה לצבור שעות טיסה משל עצמה. אני דואגת להשאיר לה מרחב גדול ומוגן להתנסות וגדילה. קולטת שזה אחד השורשים העמוקים בבסיס האימהות שלי. דווקא זה.



שבוע טוב

נכתב על ידי , 26/12/2010 00:43  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





23,542

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDolma אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dolma ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)