לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Distant Horizons


כינוי: 

בן: 33

ICQ: 342686126 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

לא זמין...


טוב, האמת היא שהפסקתי לכתוב כאן ממזמן אבל אני חושב שאני ממש חייב התנצלות לחברים הקרובים שלי ובמיוחד לפולינה!.

אני מצטער שאני לא הייתי שם לתמוך, אני מצטער על זה שאני לא זמין אפילו לדבר כמו בן אדם איתך, הלוואי ויכולתי.

אני באמת נמצא עכשיו בתקופת סף של השלמת בגרות (שדי קשה לי אם להודות) שבעצם קובעת עם ישאירו אותי במקום שאני נמצא בו, סדר היום שלי הוא לימודים שעה תשע עד לשש ומשם ישר לעבודה עד לשלוש בלילה... ומשלוש בלילה לימודים בערך עד חמש לבגרות ולשאר מבחנים... אני ישן רוב הסוף שבוע. אני יודע שזה לא תירוץ אבל אני חייב להגיד לך שגם אם היה לי חמש דקות לדבר איתך הם לא היו מועילות לאף אחד, אני לא קרוב אפילו למצב שבו אני יכול לעזור לעצמי, אז בטח שלא לעזור לך, למרות שזה מגיע לך, ולא משנה כמה חברים חדשים אני יכיר, הישנים תמיד איתי ואני רוצה שתזכרי את זה, ולא רק את, דינה ברטה אוליה ואורנה גם....

אבל בקרוב אני יסיים אם הכל ONE WAY OR ANOTHER ואז אני יחזור למצב הקודם.. עד אז אני מצטער מראש על זה שאני לא זמין

LOVE YOU ALL FOREVER

ארז (שהסיגריה שלו נגמרה ממזמן אז אין לו לגיטימציה לא להתחיל הנדסה אוקלידית...)

נכתב על ידי , 18/5/2009 03:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,225
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לForever Odd אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Forever Odd ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)