לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Same Things


..................שומם לא?....................(הדגל זה הדבר הציבעוני היחיד פה..חח /m\)

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

תשובות לשאלון השבועי


כיצד תרצי שהחברה שלך תיראה?
סקסית בעיקר עם עיניים מדהימות

במה היא תעסוק?
בשום דבר מקסימום בייביסיטר אנחנו בסך הכל בתיכון

האם תעדיפי שהיא תיהיה גדולה או קטנה ממך?
אממ או גדולה בקצת ממני או בגילי

איך היית רוצה שהיא תתלבש? באיזה סגנון?
פריקיתתתתת!! או סתם בגדים פשוטים ונחמדים שקל להוריד חח סתם P:

כיצד היית בוחרת אותה, לפי האופי או לפי היופי?
אממ שניהם, כאילו אם יש לה אופי מדהים אבל היא לא ממש יפה זה לא ישנה לי, ואני לא יורדת לקטנות (תרתי משמע)

מה היית רוצה שתביא לך כמתנה ליום הולדתך?
משו שמוכיח אהבה

איזה סוג של אופי את מצפה שהיא תפגין?
ספונטנית, מצחיקה, חכמה, אוהבת, כייפית וכל השאר חח

נכתב על ידי , 7/11/2007 22:57  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-21/11/2007 00:18
 



תשובות לשאלון השבועי


מה היא החיה האהובה עלייך?
אמממ צ'ינצ'ילה! זה הדבר הכי חמוד עליי אדמות! ונחשים! שליטטטעעעע

האם יש לך חיה בבית?
לא :,( אני ממש רוצה אבל אסור
בעצם כן, יש לי שני אחים

עד כמה את אוהבת חיות?
מאוד! חוץ מדולפינים ופינגווינים (הם נורא מפגרים)

מי יותר חמוד כלב או חתול?
חתול, יש להם הוויה מבדרת חח מיאו >.<

חשבת פעם להיות צמחונית?
דאאא אני צימחונית

מה דעתך על ניסויים בבעלי חיים?
מי שעושה את זה הוא בן זונה מאנייק ושאמן שיחנק מכספית! :)

סדרי את החיות על פי האהבה שלך כלפיהם: פרה, חזיר, כבשה, נמר, סוס.
כבשה, נמר, חזיר, פרה וסוס

האם את מאמינה בגלגול נשמות של חיות?
נראה לי...

כשאומרים לך את המילה "חיה", איזו חיה עולה לך בראש באופן אסוציאטיבי?
אחותי...וחוצמזה אממ כלב? נחש?








**הכבשה שאח שלי הכין


נכתב על ידי , 2/11/2007 23:22  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-21/11/2007 00:17
 





2,042
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~THE SAME~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~THE SAME~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)