לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Sweet Memories


...Just feel free


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

ט"ו בשבט הגיע!


מאז ה facebook כבר לא יוצא לי לעדכן פה כל כך...אבל בשביל אלו שעוד מעוניינים ואלו שביקשו והתחננו בבקשה.

אז מה אני יכולה להגיד. הרבה לחץ מהמבחנים והלימודים זה ברור לכולם, אני שונאת את זה, איך לא, אבל עם קצת כח והשקעה אני בטוחה שאני אצליח :)

 

אז ככה, קודם כל, אחרי שהתחלתי לקחת קורס תפירה, אני מאוד מאשרת D: מהסיבה הפשוטה שאני אוהבת את זה ואני ממש יוצרת דברים שזה ממש מגניב!

מי יודע אולי בעתיד הרחוק, אהיה איזה מעצבת בגדים מפורסמת, וכולכם תבואו לקנות אצלי ותראו עד כמה שאני טובה(אל תקוו לקבל הנחות P:)

וכמובן קנו לי מכונת תפירה מגניבה וסקסית להפליא!!!




ביום מן הימים היינו אצל ענבר! רק הבנות וזהו! כי מי צריך את הבנים בכלל? פויה!

אז כל מה שעשינו היה לראות את "שרק 3" שוב פעם, ולצחוק שוב פעם! (דאדא!) XDDD

אכלנו הרבה פיצה כמובן, וראינו את ההופעה של ג'סטין טימברלייק! אל תשאלו אותי, זה לא היה הרעיון שלי..

ובכל מקרה היה ממש כיף! תמונות חסרות לי פה, כי לא העלתי אותן, ואין לי זין לזה עכשיו..


ביום חמישי היה משחק כדור עף לשכבה שלנו. ואת כל סוף היום ישבנו וצפינו בהפסד של הקבוצה היקרה שלנו..כמובן שאין בזה כל רע, ויהיו עוד משחקים, יותר טובים - נועם..אוהבים אתכם!!!

 


 

 


 


העיניינים במד"א כרגיל, שום דבר מעניין במיוחד, אבל זה כיף חיים! ביחוד כי אני עושה את המשמרות עם ליה, וכל המשמרת זה רק צחוקים ולא טיפול בחולה.

וכמובן איך לא לייחס את התודה על ההנאה לנהגים המדהימים שיש לנו שם, ואני לא אזכיר את שמם אהמ אמה אדר..אני בטוחה שיש לך מה להגיב לזה.


ביום שישי,הלכנו אני ואדר למסבת פקאצות במוסד.

קודם היינו במקס ברנר, והרצנו בדיחות עם החבורה כולה. והיה כל כך מצחיק: מה לא הזכרנו, זקנות באוטובוס, פרשת "הרוסי אשם! - סליחה, אני אוקראיני"

אפרת ליבוביץ' המורה למורשת שלנו - קורעת מצחוק!

אז הגענו למסיבה, פגשנו את כל מי שאני מכירה בערך, כולל ילדים מהשכבה, שבחיים לא חשבתי שתהיה חוויה משותפת איתם.

עמדנו לנו שעתיים בחוץ עד שהצלחנו להכנס, וכשנכנסנו אפשר להגיד שעשינו חיים משוגעים, לא כאלה כמו בהופעה ובמסיבת רוק שהייתה באותו המקום כי היה הרבה יותר כיף!

אז רקדנו  לנו לצלילי הפופ והראפ המודרניים, ובסוף אפילו התחרפנו כמו נקבות טובות במסיבה.

לא משנה שתפסתי לי איזה בחור בלונדי חתיך ולא משנה שראיתי מישהו שאני מכירה מתמזמז מוף הפרצוף שלי עם בחורה בלונדינית, וכמובן שלא משנה שאדר ראתה מישהו לוקח כדורים לבנים, היה בכל זאת מגניב.




והיום היה לנו סדר ט"ו בשבט והיה חבל"ז..הכנתי עוגת פירות טעימה :) וכולם חטפו אותה לעצמם.

וכל היום הזה זה כאב ראש אחד גדול, כי יש לי יותר מדיי דברים לעשות, אז גבירותיי ורבותיי אני עפה מפה ברגע זה, להית'!

 

נכתב על ידי Chrysolite , 21/1/2008 18:50  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Chrysolite

גיל: 32

תמונה




3,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לChrysolite אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Chrysolite ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)