לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

lover heart


MY BLOG IS MY LIFE

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 220469989 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

את הפוסט אני מקדישה ליאנה!!!


 

את הפוסט הזה אני עושה ליאנה חברתי הטובה שנוסעת מחר לאילת ל-4 ימים עם אמא שלך..

ויאנה על תדאגי הכל יהי בסדר ולא משעמם ותכירי לך ביום אהבה איזה בחור סקסחי ושזוף=]

והזמן יעבור מהר=]

ואני יתגעגע אליך כוסית אחת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ועל תדאגי הכל יהיה בסדר..

 

LOVE YOU

טוב אז ככה:

מזמן לא כתבתי פה...חחח...כנראה מאוד לא היה לי כוח והאמת חשק..

לא קרו כל כך הרבה דברים...

נסעתי לחו"ל לצרפת/בלגיה/הולנד....אם קבוצה היה ממש כיף ממש התחברנו....גם הכרתי מישו בגיללי=]

והיה ממש כיף..

 

האמת אני רואה את הקיץ הזה לא משו..[חוץ מהנסיעה לחו"ל]...אבא שלי כך המזן עובד לא נוסעים לשום מקום

לא פוגשים שום בנים....פשוט משעמם

בקיצור..

ח=ר=א

עוד מעט הקיץ יגמר ולא יהי לי ממש זיכרון טוב ממנו...[חוץ מחו"ל כמובן..XD]

כל כך משעמם לי..

הדבר הכי טוב שאני יכולה לישון כמה שבא לי..חיחי..

 

אז יאנה...שהפוסט הזה לא יהיה שלילי כזה כי בכל זאת הוא מוקדש לך....

אז אני יהיה אופטימית ויגיד שהקיץ עדיין לא נגמר ושעם קצת מזל אני אולי יכיר מישו חתיך ושזוף וסקסי כזה..XD

וגם מחכה שתחזרי ואולי נעשה לנו יימים כיפים כאלה=]

 

ועוד דבר..

לאחותי עוד מעט יש יומולדת וזה בת מצווה...יאי וקנו לי כבר שמלה..

<<לנוי עדיין מחפשים>>>

ואני כל כך מחכה ליום הזה...

אבל..אני לא צריכה להתרגש כי בסוף מה שקורה שאני יתאכזב ואני לא רוצה את זה!!

 

לסיום:

יאנה!!! על תהיה עצובה את תראי..את תהני=]

העבודה בתנ"ך ממש מעניינת...זה על יחסים של דבר ואישה..בשיר השירים...=]....ממש מכו רומאן=]...חח..=]

 

3>3>3>3>3>3>3>

נכתב על ידי , 14/8/2008 00:37  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,689
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדוריתוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דוריתוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)