לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Livin La Vida Loca


בוגה בוגה בוגה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

פוסט כלייזמרים-כיאה לצפתית גאה


אח, הנה הגיעו להם שלושת ימי הכלייזמרים המאושרים.

האמת,אני לא בדיוק פאנטית של אירועים מהסוג הזה.אני לא סובלת את הצפיפות והכמויות המסחריות של האנשים שמסתבבים ברחובות,זה פשוט בלתי נסבל!!!

וזו הייתה הסיבה שגם לגבי הכלייזמרים השנה לא היו לי ציפיות גבוהות, אבל הופתעתי לטובה!

 

בתחילת הערב יצאתי עם דנה, הסתובבנו בעיר העתיקה, והיה באמת נחמד, אפילו יותר מנחמד. זה היה משוחרר, בלי מסכות והעמדות פנים.רק דנה ואני,ונהננו כמו שרק אני והיא יודעת! =)

בהמשך הערב הצטרפה אלינו נופר,תחילה ישבנו בסאריה וסתם דיברנו, ואז ירדנו לעשות סיבוב וכמובן לקנות לדנה קרפ צרפתי

הופתעתי לטובה מכמה אנשים שיצא לי לדבר איתם <נראלי שהם גם הופתעו ממני:P>

ולקראת הסוף הצטרפתי ליעל,אינה,ליהי ורביד <ומאוחר יותר כמובן שגם מומין הצטרף - מאיפה הוא צץ כל הזמן:/> רקדנו קצת לצלילי להיטים של חב"דניקים והיה מצחיק! יצאנו למסע חיפושים אחרי ד' <:-D> ובעיקר עשינו שטויות!

 

^^^

סופסוף אני מרגישה את החופש,כיף לי =]
השמלה המהממת שקניתי!!!

נכתב על ידי , 15/8/2007 17:09  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mr.X ב-11/9/2007 21:29
 



left outside alone


And I wonder if you know
How it really feels
To be left outside alone
When it's cold out here
Well maybe you should know
Just how it feels
To be left outside alone
To be left outside alone

 

בהתחלה חשבתי שזה באמת לא מפריע לי,"שיהיה להן בכיף,באמת" חשבתי. אבל עכשיו,אחרי שיחה עם כמה אנשות,אני בטוחה שזה לא בסדר,ממש לא בסדר מה שהן עשו.

נכון,אנחנו לא קרובות כמו שהיינו פעם <פעם=לפני חודשיים בערך...> אבל זה ממש לא מצדיק את ההתעלמות שלהן, את חוסר האכפתיות. אני באמת לא מבינה מה גרם להן ככה לוותר עלי.

וזו לא פעם ראשונה.

ואני כבר התרגלתי.

אבל כבר נמאס לי להרגיש מנוצלות כ"כ.

אני יכולה לנקום,אבל אני לא בטוחה שזה יגרום לי להרגיש טוב יותר. אני מניחה שזה נורמאלי שאנשים מתרחקים,משתנים זה בלתי נמנע. ולכן אני מניחה שמכאן אני אמשיך הלאה,לחברות שמעריכות את מי שאני באמת ולא את גודל האוטו של אבא, לחברות שאני יודעת שאני תמיד אוכל לסמוך עליהן.

 ולמזלי יש לי כאלה. אז אני אפסיק לכעוס,התחיל לחייך ואהנה מהחופש שלי איתן או בלעדיהן!!!

 

Polly=)

 

נכתב על ידי , 7/8/2007 18:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33

ICQ: 190674213 

תמונה




166
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpolly=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על polly=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)