לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ההפך מאהבה, היא לא שנאה , אלא אדישות, כי כשאתה שונא מישהו זה סימן שעוד אכפת לך ממנו.

Avatarכינוי:  .Just, destroyed me

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

שריטות.




יושבת על הגג עם סיגריה ביד ובקבוק בירה מהפירמה המוכרת.

עשרות בדלים כבר מפוזרים סביבי בבלאגן מסודר שעוזר לי להתרכז במחשבות

היורה ירד כבר ממזמן ובהחלט ירה את יריית הפתיחה של החורף הישראלי המוכר, האהוב.

הגשם יורד גם עכשיו, למעשה הוא התחיל כבר לפני כמה שעות וכמו מהופנטת מנגינתו

קניתי לי שישיה ועליתי לכאן. לגג.

 

הבירה השלישית כבר מוכיחה את היותה הבירה האהובה עליי ביותר בעולם ואני נכנסת לעולם של מחשבות שממנו, כרגיל , ספק אם אצא כמו שנכנסתי.

דמעותיי מתערבבות בטיפות הגשם הגדולות שכבר הספיגו את כל בגדיי

הגעגועים הפכו לאובססיה והתמימות התמוססה והפכה לבגרות מוגזמת שממנה קשה יותר לברוח.

אחד מתחביבי הרבים פעם היה לשבת איתך על גג, דומה לזה , ולשמוע אותך מצייר לנו את הזריחה של מחר.

הצבעים, העננים, הקור וקולות הציפורים.

 

מאז יקירי הספקת ללכת, אני הספקתי ליפול. מילדה קטנה שמכורה למילים הפכתי לנערה שמכורה לאלה שאומרים אותן.

התחלתי לשתות ולעשן ולהיות ההפך הגמור מנערת חלומותייך, ואתה אהובי נשארת ילד חלומותי.

כי תמיד תישאר ילד ומעכשיו אתה מגיע רק בחלומות.

תסלח לי יקירי שנפלתי ככה. תסלח לי שהפכתי להיות מה שהבטחתי שלא אהיה, הדבר היחיד שסותר את כל האידיאולוגיות שלנו.

 

אני שוברת את בקבוק הבירה החמישי ומקרבת את הזכוכית הקרה אל גופי החם,

ובין נשימותיי האחרונות משפט אחד מתגלגל לי בראש.

צייר לי זריחה יקירי, כדי שאוכל ללכת לישון.

נכתב על ידי .Just, destroyed me , 29/12/2012 18:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,281

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Just, destroyed me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Just, destroyed me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)