לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שניצל




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

5 דבקברים לסוף שבוע נחמד בהונג קונג!


-דבר ראשון, שלדעתי גם יכול ליהיות אחלה בישראל - צאו לשוק! יש מציאות מדהימות במחירים מצחיקים.. (במקרה שלי אני הולכת ללינס מול האיץאנדאם P:)

 

-יצירה.. לכו קנו בלוג של תמונת בד (או איך שלא קוראים לזה) צבעים ומכחול. בהצלחה.. זה ממש כיף. גם יש עוד אפשרויות.. אפשר לפסל בפימו, חרוזים, מה שבא לכם לראש.

 

- כחו את הסוף שבוע לסדר את החדר, תזמינו חברה או שתעשו את זה לבדץ... שימו את הכל במקום ואז אם ממש בא לכם..גם תעצבו מחדש, תזיזו את הארונית מפה לשם.. (ופה חוזר הקטע של השוק! לכו לשוק וחפשו דברים מגניבים לחדר.. )

 

-מסעדה ואז מסג', עשיתי אתמול אם חברה הכי ובה שלי.. בעצם. האמהות שלנו לקחו אותנו ליום כיף כזה.. באמת שהיה כיף =]

 

-לנסוע למקום רחוק ומגניב, אם הייתי יכול הייתי נוסעת לשאןז'אןן!! אויי כל כך בא לי!.

 

*בכל אופן היום אני יוצאת לסיבוב בשוק, אולי אחרי זה לכמה חנויות נורמליות.. ואז פימו אצל הדר :):) ואז אולי לישון אצלה... תהנו לכם בסוף שבוע שלכם!*

נכתב על ידי עמית... , 19/10/2007 03:51  
2311 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  עמית...

בת: 30

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעמית... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עמית... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)