לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Other Side


המקום האמיתי, הצד השני של החיים שלי

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 303279949 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

כשקוברים עוד נערה מהעיר...


איזה מין דבר זה ?

אי אפשר לתאר את זה ....

 

אתמול נפטרה בר ז"ל, מהשכבה של אח שלי. בסה"כ נערה שעולה לי"א. למה ? זה הגיע לה ? לפני שבוע היא הייתה במסיבה ואכלה בורקס עם שאריות גבינה, והיא אלרגית לדברי חלב. היא הגיעה לבי"ח, ושכבה שם שבוע מחוסרת הכרה. לאט מצבה הדרדר, ושלשום הרופאים החליטו לפתוח לה את הראש. בבוקר למחרת היא נפטרה.

 

ילדה נפטרה בגלל רשלנות של הקונדיטור.

 

ואמש, כשכל חבריה ומשפחתה התקבצו סביבה, מלווים אותה בדרכה האחרונה בבית העלמין, היה ניתן לחוש בהלם ובשתיקת הכאב ששרה באוויר העיר שלנו. ואפ`חד לא יוכל באמת להנות בווליום כנרת, שכולם הולכים. ואפ`חד לא יוכל להמשיך בחיו כרגיל. זה תמיד יהיה שם, ישאר. צלקת. משו חסר.

 

[הכתבה מפורסמת במעריב : http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/629/544.html#comm]

 

איך זה יכול להיות ? איך מתארים דבר כזה ?

 

הכרתי אותה מאיפשהו... אבל ההלם נשאר אותו הלם. ואני רואה ומדברת עם חברים של אח שלי, שהיו איתה בכיתה... ופשוט אי אפשר להאמין. אי אפשר להפנים. אי אפשר לסלוח.

 

וכל העיר בדממה שכזאת, שהצמרמורת שעוברת בכולם, כאילו משאירה את המחשבות משותקות ...

 

כשקוברים עוד נערה מהעיר, וחושבים לעצמנו "עד מתי ?", שהנערים שנפטרו אצלנו, אילו מהצבא, ואילו מהתאונות...

ועוד תמונה לקיר ה"נזכור לעד", ועוד זיכרון מנשמה שהורגלנו לראות מחייכים, צוחקים, ואפילו בוכים. או ללא כל הבעה מיוחדת. פשוט שם, בזיכרון....ועוד שם, חרוט באבן שיש בקצה הגן. עוד שם, לאבן הנפטרים. עוד שם, אחד ממשפחה, שנשברת לרסיסים.

 

אין אחד שלא מזדהה עם הכאב. ואים אפילו אחד שיכול לצחוק על המצב. וכולם חולקים את הכבוד, ונותנים את תנחומיהם למשפחה. אבל מי באמת מבין ? מי באמת יכול להסביר ?

 

למה ?

 

כאב של נפטר.

 

איזה מין דבר זה ?

אי אפשר לתאר את זה ....

נכתב על ידי , 29/8/2007 13:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחר יומולדת, מחר יומולדת :)


מתנות מתנות מתנות XP
 
יופיי מחר יומולדת ! חחח =]
אבל לא אוכל לעדכן מחר ... אז אני מקדימה את המועד P:
 
טובב אז היום אנחנו יוצאים כמה חבריםם שלי לחגוג ... וכשאני אתעורר מחר בבוקר כרגיל המשפחה תתנפל עליי ויהיה לי כיףף לשאול אותם בתמימות "איזה יום היום ?" X]
 
קיי אז כמו כל יומולדת חמדמד שלי ... אני אסכם תחיים שלי בשנה האחרונה.
אני מקווה שזה בסדר מבחינתכם ...
ואם לא תדלגו P:
 
קיי אז לפני שנה בדיוק ((היומולדת שלי נפל ביום שישי)) התחלתי להיות בת 12. בת מצווה שכזה XD יענה גיל ההתבגרות D:
עשו לי מסיבת הפתעהה וזה... ושאר החופש הלך די חלק. בלימודים נכנסתי לכיתה ז', חטיבה, כיתה סקסית מאוד .. סתםםם .. התחלתי לשחק טניס בחוג ולא רק עם סבתא ...
והכלל היה נחמד .. הגענו לחופש חנוכה והיה מחנה ראשון שלי באילת . היה ממש ממש טוב והכרתי שם מלא ... אבל גם רבתי עם החברה הכי טובה שלי ><
 
טובב אז מההכרות עם ה"מלא" הכרתי גם חטניקים ... שהכירו לי את האקס שלי ((שהוא גם היה הראשון שהתנשקתי איתו... ותאמינו לי עם כל מה שקרה אני לא מתחרטת על זה..)) וגם את החבר הכי טוב שלי, למשך חודש וקצת, נכון, אבל הוא היה החברר הכי טוב שרק יכולתי לבקש... כזה מהסרטיםם שחייך לא היו אותו הדבר בלעדיו.. אוו על מי אני עובדת ?! אני מתגעגעת אליוו !!!!!! T_T ועכשיו אנחנו בכלל לא בקשר...וזה כל כך כואב... וגם עם שאר החטניקים... חצי שנה שאיבדתי חבורה מאוד טוב שלי בגלל כלום. הפרשי גילאים ><
 
טוב אז נמשיךך ... קרוו לי עוד כמה דבריםם ... לא זוכרת בדיוק .. פסחח היה חופשש חזקק במיוחדד ... בדודה שלי הגיעה מאילתת וטיילנו והכל ...
 
ואזז הכרתיי את רוןן ... הבחורר החמודד מלודד שחשבתי שהוא ערס ... ואיך שטעיתי וואי וואי ... הוא היה עם חברה שלי ... נכון ... אבל זה נגמר ביניהם... בגללי .. ואני עוד הייתי צריכה לעזור להם בהתחלה. וואי עכשיו כשזה כתוב ככה אני מבינה כמה ביצ'ית הייתי ... ואיךך אני מודהה שהחברה שלי לקחה את זה דיי בסדר... למרות כל מיני עיניינים וזה אנחנו בסדר :]
 
ונחזור לרון- אז לא נפגשנו ככה חצי חודש... ואז כשהוא היה אמור לבוא ((והכל היה פשוט מושלם)) הוא נפצע ונסע לחו"ל לניתוחים ועדין לא חזר... >,>
 
וכל החופשש עצמו בעצםם עבר בציפייה שהוא יחזור ... וגם שיקרה משו מעניין.
החופש היה מהיר מידי ומשעמם.
 
 
 
טוב אז השנהה אולי איבדתי חלקק קטם מחברות שהיו מאוד יקרות לי... אבל מה לעשות- אנשנושים משתנים... ואי אפשר לעצור את זה.
א-בללל גםם הכרתיי מלא מלא מלאא שאני מודהה כלל יוםם מחדש על זה... כי הםם כמוו האוויר שלי לנשימהה, ואני לא יכולה בלעדיהם ...
 
אנשים שהכרתי שבאמת השפיעו לי על החיים ואני מודה על זה :
צחי, אריאל, ענבר, איתי סיני, המאמני טניס,.
((הם באמתת משו מיוחד, ולא סתם חבריםם ...כי הם עשו דברים ששינו בי הכל...ואולי אתם, הכרתי אתכם מקודם... ככה שתדעו שאתם עדין חשובים לי :] ))
ותאמינו או לא- אבל יש אחת שהכרתי השנה מחדש ... והיא פשוט שינתהה לי את כל החיים. רק בשנה אחת. מי היא אם לא תהיה ....
אני.
 
מה שבטוח- השתנתי. כמו כולם השתנתיי מגיל 12 עד 13. מבת מצווה ועד בר מצווה XD אני יכולה לספור לכםם מיליוןן סיבות שהשתנתי ולמה השתנתי. כמה ביצ'ית נהייתי... וכמה דואגתת נהייתי. אבל עזבו- אם אפרט הכל, כבר אהיה בת 14 ...
נכתב על ידי , 17/8/2007 12:37   בקטגוריות סיכום שנה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טניס טניס טניס טניס !! ויומולדת בסוף XP


קיי אז שלשוםם התחלנו 3 שבועותת של אימוני טניסס קשים וארוכיםם ... וווווואאאיייי כמה שהייתי צריכה את זה.. כבר איזה חודש לא התאמנתי ובזמן האחרון אני ממש ממש עצבנית על עצמי בגלל זה ><*

אני צריכה דדחחוווףף לקנות מחבטט חדש ... הנוכחי כבר לא מתאים לי... והוא מעצבן . המאמן ה-2 שלי הסכים לנסות למכור לי אותו ... ככה שעוד כמה גרושים לכיס ^_^ לא יזיק לי גם בולם זעזועים ((שאיבדתי באמצע משחק >_>)) , וגם כמה גריפים שיהיו לי .. ((אם אתם לא קצת בעינייני טניס אז כנראה לא הבנתם כלום, ואתם יכולים לדלג הלאה...)) ..אגבב המאמן ה-2 הוא לוחץ עליי להירשם לתחרות איזורית ולתחרות של המועדון ... ובחיי שאינלי זין לזה . זה נחמד והכל ...אבל לא'דעת ... לא בראש שלי עכשיו . מה שבטוח, שנה הבאה אני אקרעע תתחת שליי בטניסס ... לעלות לרמה יותר גבוהה. כאילו אני אהיה, יענה שנה 2, אבל אני רוצה להגיע לרמה של 4 שנים והלאה ((כי כבר עליתי השנה רמה או שתיים)) . שווה לי ^_^

נממ אגב עדיין לא ראיתיי תמאמן הראשוןן שלי, קובייי ! ((מקום 5 בארץ, אבל מקום ראשון באימונים ובבנאדם!)) ואני מתה עליוו ! ומתגעגעת ד_ד

והוא לא יאמןן השבוע ((כנראה)), ככה שצריך לחכות לשבוע הבא ... מה שכן, אני מתה כבר להתאמן איתוו ... פנטזיות של טניס P:


אתמול היה בר מצווה לידיד מאוד טוב שלי מהכיתה . למרות שהתאכזבתי שלא באו בנות מהכיתה שלי, ושהיו שם רק פאקצות מכיתת הפאקצות- היה אחלה P:

הייתי עם איזה 40 ידידים שליי , עשינוו בלאגניםםם שמהה ...ואממ איך לקרוא לזה ?..התאכזבתי על גבול התעצבנתי על ידיד טוב שליי שהלך לפאקצות וכמעט ולא דיבר איתי. אח"כ הוא מצפה שאני אתחרמן איתו ((עזבו, סיפור ארוך... יסופר אולי מתישהו.))חוצמזה ניצחתי פעמיים ברציפות במשחק הזה עם הדיסקית על שולחן אוויר כזה..גררר  ברח לי השם ><

ואז בא איזה ידיד שליי שהוא שחקן תותח וניצח >.> לא נורא, היה נחמד. לא יצא לרקוד ... וגם כשעוד שמו טראנסיםם אז היינו צריכים לעלות חזרה לאוטובוס.

אגב, המשפחה של חתן הבר מצווה ... , ממש ממש נחמדים :] ראיתי שם סקייטר שוהמיסט שהכרנו פעם בסקייט פארק, אבל לא נראלי שהוא זכר אותי. גם בנ'דוד שלו מצחיקק XD


היוםם אמא שלי ואחותה והילדים שלה הלכו לבריכה בבית אריה עם עוד 2 דודות והמשפחות שלהן .. ולי לא היה כוח כמובן ^_^ , שומרת כוחות לטניס P:

אבא ואח שלי יצאו ... ולקחו איתם את בנ'דוד שלי שבצבא... ככה שנשארתי לבד לכל הצהריים :] או משו כזה ...

ואח"כ אצא לטניסס ... ואחזור ... וכנראה אלךך לישוןןן למה הטניס הורג. כבר אמרתי ? לאמשנה ><


נמממ מחר יוםם רגילל כזה... טניסס וזה אימון כושר >< ((אגב אתמול כשפיספסתי תטניס פיספסתי אימוןן כושר . יופיי !!! ^_^)) וזהו נראלי.


ביוםם חמישי יש לב'דודה שלי בת מצווה ... ככה שנוסעים לחיפה לראות את כל המשפוחהה ולהשמינמיןן במסעדה ^_^ .

וכרגילל - אינלי מה ללבוש >< באמרר אני צריכה לנסוע כבר לת"א !!! ((וואי כ"כ הרבה לעשות ... אולי אפתח רשימה ???))

אניווי- יהיה שווה ... ונראה גם תסביסטים ((סבא וסבתא)) החמדמדים שליי שלא ראיתי כל החופש... וממש ממש התגעגעתי אליהם :]


והנה סופשבוע מתקרב... ואיתו היומולדת שלי >< אז בשישי כללללללל המשפוחה שהגיעה מאילת, וכל אלה שכבר במרכז והצפון באים אלינו להתנחלות ... אני מתארת לעצמי שיהיה אוכל, אוכל, דיבורים, עוגה, מתנות, ואוכל :] כי ככה זה המשפחה שלנו P: אה, ואולי בסוף יתברר שאני אצטרך להיות בייבסיט לבן דודה החמדמד שליי ((ראיתם כמה בני דודים יש לי במשפחה ?! דאממ אנחנו גדוד ! 19 בני דודים !)) אבל עדין .. יהיה טוב וכיף :]


ובשבת כמובן ציפיתי לחגוג עם החבוריהה שלי ... אבל יש יותר מידי מהם >< אז אני חוגגת רק עם חבורה אחת ... טוב מזה חוגגת ? ניסינו לארגן משו ... ולא הלך ><

אז אם יתפנה איזה בית נלך להתנחל, אני אביא ברייזר, והם יסדרו תשאר ... ופשוט נעשה בלאגניייםםםם ונסדר בסוף P:

טוב מה שנראה שהיומולדת השנה לא יהיה משו פיצוצי ... אבל טוב לי ככה :] כי רציתי לחגוג עם רווו שלי .. ((אגב זה רון, תשמעו עליו בהמשך)) אבל הוא עדין תקוע בחו"ל . באסההההההה T_T מתגעגעתתת אלייךךךך בעליי היפה תחזור כבר !! ((פרטים על הכל בהמשך ><, ))


אגבב שמתם 3> ? לפי הכותרת, התחלתי תשבוע מהטניס, וסיימתי ביומולדת P: איזו עיקבית אני [?!]

נממ אולי פעם הבאהה אני אעדכןן על רונושש שלי .. ((הרבה כינויים לבנאדם)) ובכלל מה שהבטחתי לפני כמה פוסטים ... אבל אינלי זמן / זין לזה ((משום מה P: ))

וכמובןן ד"ש חמדמד לעידוו בעליי ה-4 P: תזכור את מה שהבטחת לי !! :]

אהה וד"א עדיןן לא דיברתי עם החבר של הב'דודה ... ((עוד ב'דודה ?!?!?! באמרר כמה אנחנו ?! אהה כן. 19 . חיחיחי ^_^)) ונראלי שהיא לא יודעת על קיוםם הדברר הזה >< עדיןן פגועה, עדין מושפלת, ובכל זאת יהיה יומולדת :] ((סתם רציתי משפט בחרוזים ...))

מה שבטוח, מזל"ט ממנו לא יתקבל .

 

נממ עד כאן נראלי ... ועד הפעם הבאה P:

מזל"ט לחתן הבר מצווה,

לחברה שלי על החבר החדש

לחברה שלי על אהבה חדשה

וגם לי P:

 

נכתב על ידי , 14/8/2007 09:40  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

351
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיה בשקט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיה בשקט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)