לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-לכבות את האהבה-


יש לי ענן שקוראים לו על שמי ,- ! והרבה כוכבים שנדלקים בשבילי :) -##


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

מזמן לא התראינו אה?!


 

 

כשאתה קם בבוקר ראשון של החופש ורק מתפלל שהוא ייגמר ושתחזור ללימודים לראות את הילדה הזאת שבכל מקרה לא שמה לב אלייך אתה במצב רע כשאתה יושב בכיתה לבד ומחכה רק שמישהו יכנס להגיד שלום ..

שאת החברים הכי טובים שלך אתה כבר לא סובל ומרגיש כל כך שונה מהם, הם כל כך השתנו בזמן שלא היית -

הם מגעילים אותך ובא לך רק להרחק מהם -, ועד שאתה סוף סוף עושה את זה הם שואלים אותך למה?!- כאלו שאיכפת להם -

אחרי שהם התעלמו ממך כל כך הרבה זמן , זה רק גורם לך לשנוא אותם יותר!

אתה לא לגמרי בטוח שהם עושים לך את זה בכוונה אבל אתה בכל זאת פגוע ..

ובכל זאת נישאר איתם כדי לא להסתכסך..

עד שאתה מוצא חברים חדשים אתה יודע שהם לא יתנו לך לחיות עם זה בשקט !

ושאר החברים שלך שאותם אתה אוהב גם הם ניראים לך עכשיו צבועים אתה חושב . - ]

אתה לא בדיוק יודע מה קורה איתך אתה צריך להתאפס - חושב שאם הא תשים לב אליך אולי לא תתבאס ...

___

 

כל היום מסתובב בפוזה ומגלה שזה כבר לא עובד צריך להתחיל להזריק כי החומר הישן כבר מזמן לא מספיק !,,

צריך להירגע אולי לחזור לעשן אתה לא תשמח אם כולם ידעו - אתה עושה את זה בשביל עצמך אתה שונא שהם נכנסים לך לחיים -

אין יותר פוזה לשם שינוי , אתה צריך להירגע מכל מה שקורה בחוץ אתה יודע שלא תידרדר ובטח שלא תתמכר כי אתה שונא את זה

 . אתה לא יודע איך תעשה את זה ,

אנחנו יודעים שתצליח

החיים שלך יהרסו אבל אולי זה מה שאתה צריך עכשיו ?

נכתב על ידי , 29/9/2007 14:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום הראשון בביצפר :|


 

 כולם זונות ורק אני בסדר

 

לא היה כיף היום :(  כל החברים של צבועים ואני שונאת אותם ! 

 

   החופש הזה עשה את העבודה שלו גיליתי את הפרצופים של כולם

 אני לא מרגישה כאילו יש לי באמת חברים אמיתיים כאילו אני מרגישה שאוהבים אותי אבל לא כמו פעם ...

 

פעם הרגשתיי מלכהה

 

עכשיו כולם עם הפוזה שלהם :\\\

 

 אני חיייבתת למצוא חברים חדשים !

 

ומשוו אחרוןן :_-

 

 

כלל:-  אסור להיקשר לאנשים - כולם צבועים !

 

 

נכתב על ידי , 2/9/2007 15:01  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה




534
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*chewing gum* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *chewing gum* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)