לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Munchkin Land


"Totto, I think we're not in Kansas anymore"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2007

D:


אז... הזמן האחרון ממש נהדר.

 

השבוע האחרון היה שבוע שמח (כן אפילו שהיה יום זיכרון ליצחק רבין באמצע - מה שזכה לכינוי הידוע לשמצה "יום עצוב-מצחיק".) והלוואי שזה יימשך ככה.

 

חוצמיזה, אני חולה (אבל שמחה אז למי איכפת?) והאמת היא שאני לא מבינה למה צריך ללכת לבי"ס אם גמככה לא לומדים (בחלק מהכיתות יש 16 תלמידים בשיעור (!) ).

 

סיימתי את הספר "הולדת ונוס" אתמול - מומלץ.

 

ליגאל עמיר נולד בן - מישו בכלל מההורים (או המבוגר האחראי האחר שיש באיזור) בכלל לקח בחשבון שהילד הזה הוא בעל פוטנציאל גבוה עד גבוה מאוד להיות הדמות השנואה ביותר בארץ? מישו לקח בחשבון שהוא הולך לסבול מאוד בגלל שאבא שלו הוא חתיכת מניאק בן אלף מניאקים!? ואני לא בעד להאשים ילדים בפשעי ההורים שלהם, (אהמ), אבל לא היה צריך לתת לבנאדם הנתעב הזה לעשות ילד מלכתחילה.

 

בכלמקרה,

הכל מגניב וזה.

בערך.

שיהיה לכם שבוע נוצץ!

 

נכתב על ידי In Rainbows , 28/10/2007 16:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גשם ב-29/10/2007 14:22
 



שאלון


שאלון, כי משעמם וכי אני מנסה להתמיד. D:

 

שיר אהוב: כרגע Romeo and Juliet - Dire Straits

סרט אהוב : צלילי המוזיקה, הסנדק (I)

יום אהוב בשבוע : שישי

דיסק אהוב : כרגע Privat Invastigations - Dire Straits (the best of)

תאריך אהוב: 7.7

האם אי פעם עישנת ? לא

האם אי פעם שתית אלכוהול ? כן

האם אי פעם לקחת סמים ? תלוי איך אתם מגדירים סמים. ;). סתם, לא.

האם אי פעם עברת על החוק ? הממ...לא

האם אי פעם נשבר לך הלב ? לא מאהבה, אבל כן.

האם אי פעם עשית משהו שלא רצית לעשות ? מישהו לא?

האם אי פעם בכית על מישהו ? כן

האם אי פעם בכית על מישהי ? כן

האם אי פעם שברת למישהו את הלב ? לא

האם אי פעם אמרת למישהו " אני אוהבת אותך " והתכוונת ? אף פעם לא אמרתי שאני אוהבת מישו ולא התכוונתי...

האם אי פעם שיקרת ? יש מישהו שלא?

ב-24 השעות האחרונות בכית ? כן

ב-24 השעות האחרונות צחקת ? ברור

ב-24 השעות האחרונות חיבקת מישהו ? את חתולי אהובי

ב-24 השעות האחרונות עשית שטויות ? אין אצלי חצי דקה בלי שטויות, אז 24 שעות?!

ב-24 השעות האחרונות רבת עם מישהו ? אני חושבת שב-10 שנים האחרונות לא באמת רבתי עם מישהו

ב-24 השעות האחרונות קנית משהו ? כן כן כן! D:

בימים אלו אתה מאוהב ? בחתולי. טוב, נו, לא.

הדבר שהכי קשה לך איתו ? שקרים, שנאה בלי גבולות, התנשאות.

מישהו אחר שהיית רוצה להיות ? לא

האדם האחרון שהתקשר אליך ? כרמל

האדם האחרון שדיבר איתך באיי סי ? אולי מסנג'ר? ליאת הכרוכית

המקום האחרון שהיית בו ? בבית

הסטייה שלי היא: רשימה חלקית - דברים ישנים, מוזיקה ישנה, עצים (לא במובן הרגיל), פרידה, מרשה, חלף עם הרוח, צלילי המוזיקה, ספרים.

הדבר שלא הייתי מוותר עליו בחיים ? אמא שלי, מוזיקה, אופי.

תכונה טובה שלי : אופטימית?

תכונה רעה שלי : לא סומכת על אנשים.

האם פרצת לאיי סי קיו של מישהו ? לא. כשמשעמם לי אני בדר"כ ישנה.

האם אי פעם חשקת במישהו מהמין שלך ? פרידהההההההה!!! סתם נו, במת. לא.

האם צחקת על מישהו בעל מום ? לא

האם התעצבנת על המורה שלך וצעקת עליה מול כל הכיתה ? האמת שכן, וזה מאוד לא אופייני. הודעתי לה שאנלא מודברת איתה יותר ושאם יש לה בעיה זה הטלפון של אמא שלי ושתתקשר. :O

עזרת פעם לזקנה או לעיוור לחצות את הכביש ? לא.

תרמת פעם לקבצן ? לא

האם גנבת משהו במכולת ? לא

יש משהו שחשוב לך יותר מהחיים שלך ? כן.

שברת פעם כוס או צלחת או כל דבר שביר בכוונה ? כן, שהייתי בת 4.:)

הפרת הבטחה שהבטחת ? הממ...נראלי. אבל עם המון נקיפות מצפון אח"כ. אני לא נוטה להבטיח.

השתכרת עד אובדן חושים ? האמת שלא השתכרתי.

מה צבע החדר שלך ? לבן

אתה אוהב לענוד תכשיטים ? עגילים זה המקסימום. אני אוהבת תכשיטים, בלי לענוד אותם.

מה הדבר הרשע ביותר שעשית ? הממממפףף.....לאדעת.

באיזה גיל לדעתך צריך לקיים יחסי מין פעם ראשונה ? משתנה מאדם לאדם. כל אחד מתי שהוא בטוח שזה מתאים לו.

 

מתי היתה הפעם האחרונה ש:

חיבקת מישהו ? ביום חמישי

מישהו חיבק אותך ? חמישי.

עישנת ? אף פעם.

שתית משקה אלכוהולי ? המ...לפני שבוע בערך

השתכרת ? אף פעם

לבשת חצאית ? גיל 7-8 וזה היה שמלה!

קנית בגד ? אתמול

אמרת למישהו " אני אוהבת אותך " ?  אתמול.

שיפרו לך את מצב הרוח ? אתמול.

 

היום:

באיזו שעה התעוררת? 8.

מה\מי העיר אותך ? לאדעת.

מה היה הדבר הראשון שאמרת ? שיט צריך לשטוף ריצפה.

מה היה הדבר הראשון ששמעת ? הממ... אמריקן פאי, הטלוויזיה עבדה על VH1 classic.

מה אכלת ? לחם

איזה מחשבה הכי העסיקה אותך ? מר גורלי, צריך לשטוף ריצפה.

איזה כיתה את : י'.

את חושבת שאת יפה ? הממ...לאדעת. אני לא שונאת את עצמי.

את חושבת שאת צבועה ? המ..האמת שלא.

את חושבת שאת קנאית ? לא..

את חושבת שאת קרצייה ? לעיתים רחוקות.

את חושבת שאת עקשנית ? אם זה חשוב לי...

את אוהבת את עצמך ? כןכן.

בזבזנית או חסכנית ? תלוי מתי ואיפה .

 

בנאדם ש:

שונאת ? יש שניים. את כל השאר אני סתם לא סובלת.

אוהבת ? אמא, אח שלי, החברים שלי.

מתגעגעת אליו : סבא, אלה מדרא"פ, היא, הוא.

חסר לך ? היא, הוא, סבא.

עושה לך טוב להיות איתו ? אמא, ליאת, כרמל, עדי, נעמה, יעל, דנית, שחר, דר.....מלאאא

הכי מצחיק ? כולם מצחיקים, זה תלוי במצברוח.

הכי דפוק: הממ...קשה.

הכי מוזר ? קשה.

הכי כיף לדבר איתו ? אמא.

 

האם אי פעם?

הרגשת שאת עומדת למות ? לא.

רצית להתאבד אבל לא היה לך אומץ ? בזמנים הכי קשים אולי, אבל המחשבה אפילו לא התפתחה, סתם עברה בראש.

בנית טירה מחול ? המ..לא שזכור לי.

היית במקום שהיית מוכנה לשלם 1000 שקל כדי שאף אחד לא ידע שהיית בו ? האמת שחינכו אותי לא להתבייש בדברים שאני עושה....אז לא.

נהגת במכונית ? לא

סיכנת את חייך עבור מישהו אחר ? המ...לא...אף פעם לא הייתה הזדמנות כזאת.

היית בחקירה משטרתית ? לא

נכתב על ידי In Rainbows , 20/10/2007 15:39  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Scarlett ב-20/10/2007 19:40
 



חזרה


אל תפגעו בי.

 

מי יעצור את הגשם?

המים פה נהיו עמוקים מידי,

ואסור לאבד אחיזה בקרקע.

 

_

 

הזנחתי,

האמת שמי שיודע - לא היה קל לאחרונה.

עכשיו בסדר, אני מקווה.

בכל מקרה - עכשיו הראש יותר פנוי.

 

אז...אני כאן. שוב.

 

אולי

 

Sultans of Swing / Dire Straits
 
You get a shiver in the dark 
It's rainin' in the park but meantime 
South of the river you stop and you hold everything 
A band is blowing Dixie double four time 
You feel alright when you hear the music ring 

And now you step inside but you don't see too many faces 
Comin' in out of the rain to hear the jazz go down 
Competition in other places 
But the horns, they're blowing that sound 
Way on down south, way on down south in London town 

You check out Guitar George he knows all the chords 
But it's strictly rhythm he doesn't wanna make it cry or sing 
A standard note guitar is all he can afford 
When he gets up under the lights to play his thing 

And Harry doesn't mind if he doesn't make the scene 
He's got a daytime job, he's doin' alright 
He can play the honky tonk like anything 
Savin' it up for Friday night 
With the Sultans... with the Sultans of Swing 

And a crowd of young boys, they're foolin' around in the corner 
Drunk and dressed in their best brown baggies and their platform soles 
They don't give a damn about any trumpet playin' band 
It ain't what they call rock and roll 
And the Sultans... yeah the Sultans played Creole... creole 

And then the man, he steps right up to the microphone 
And says at last just as the time bell rings 
"Goodnight, now it's time to go home" 
And he makes it fast with one more thing 
"We are the Sultans... We are the Sultans of Swing"
נכתב על ידי In Rainbows , 19/10/2007 22:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  In Rainbows

בת: 31

MSN: 

תמונה




438
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIn Rainbows אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על In Rainbows ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)