לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Munchkin Land


"Totto, I think we're not in Kansas anymore"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

11/2007


 


ושיחה אחת שלא תצא לי מהראש. לעולם.


נקווה לטוב.

פעם אחת ויחידה. בשבילי, לא בשביל אף אחד אחר.

רק כדי למנוע את ההמשך. רק כדי לנשום.

 

נשימות עמוקות היא אמרה, עוד לפני הכל. דיופה אנדטג.

נשימות עמוקות אני אומרת, לפני.

 

אני לא יודעת אם זה מה שנכון לי לעשות,

אבל זה הדבר שצריך.

 

אני עייפה. ולא נראה לי שזה רק מחוסר שינה.

 

אח"כ -

חפשו אותי אצל הבוס. בדרך הרעמים, ושם בין המילים אני מתחבאת.

יום אחד, המשפט האחרון - אסור לשכוח אותו.

 

 

מישהו דיבר על אינטילגנציה.

 

 

נעלמתי. נאלמתי.

נתראה בהתפכחות.

 


 

עריכה:

זה. לא. הוא.

 

הבעיה היא שזה כן.

נכתב על ידי In Rainbows , 27/11/2007 14:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יאי!

 

(NOT)

נכתב על ידי In Rainbows , 21/11/2007 21:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מטאפורה.


תעצרו. אני רוצה לרדת.

 

טוב, אולי המטאפורה לא מושלמת פה, אני לא רוצה לרדת,ממש לא.

אבל, הייתי שמחה לקחת הפסקה ולהיות לרגע, חלקיק קטן של רגע, מישהו אחר בסיטואציה אחרת במקום אחר ואם אפשר כמה שיותר רחוק מפה.

כי אני מרגישה חנוקה בזמן האחרון. חנוקה, בלי מטאפורות ובלי דימויים. הגוש הזה שנמצא שם, וכבר נהייתי מומחית בלהסתיר.

אולי אני לא ברי ואן-דה-קאמפ בכל מה שקשור לנקיון, כי לא אני לא חייבת שהכל יבריק (אבל אני פולניה אז נקיון בסיסי חייב להיות), אבל בכל מה שקשור להעמדות-פנים היא יכולה לקחת אצלי קורס מעמיק. וכן, הנה גם הסיבה שהיא הדמות האהובה עליי אבל זה דיון אחר.

אני מרגישה שהכל עליי, ואין לי לאן לברוח, פיזית. ונמאס לי לברוח באופן מטאפורי. וזה נהיה פוסט-מטאפורות, אבל זה כנראה מעודף שימוש במטאפורות ביומיום. כן, אני רוצה חו"ל, אבל דרכון פולני יותר. והלוואי ולפחות אחד מהם היה מתקדם בכיוון כלשהו, אבל כלום. וכן, אני רוצה המון דברים, כזאת אני, בנאדם עם שאיפות.

 

ונמאס לי.

כי אני שונאת דרמה וחוסר פרופורציות. אבל לפעמים זה כ"כ מייאש.

 

אז כן,

אני בנאדם שמח ואופטימי ופרופורציונלי וריאליסטי. אבל לפעמים גמני רוצה שיקרה איזה משהו לא מציאותי, מין דבר כזה שיעשה תפנית, אבל לא יותר מידי, כי...שינוי זה מפחיד.

 

_

 

וכל יום שעובר אני יודעת,

שפה, בארץ הזאת, אני לא אהיה.

"בטח שאנחנו בעד יגאל. לא בעד הרצח אבל בעד הרוצח"

נאבדנו. ואולי כבר אין דרך חזרה.

אין תרבות, אין חינוך, אין עקרונות ואין שומדבר שקושר אותי לאנשים כפויי הטובה האלה. סתם, כי הבנאדם הפושטק הזה שהם היו אמורים לעמוד דקה דומיה בשבילו פרץ את הדרך לאן שהם חיים. אה, אבל למי איכפת ממשו שהיה לפני 40 שנה?

אבל זה לא פוסט-רבין, זאת סוגיה שאני לא מתכוונת לדבר עליה.

וזה עצוב,

פשוט כי הלוואי והיינו נראים אחרת.

_

 

"...In your head, zombie..."

נכתב על ידי In Rainbows , 10/11/2007 00:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גשם ב-12/11/2007 15:46
 





Avatarכינוי:  In Rainbows

בת: 31

MSN: 

תמונה




438
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIn Rainbows אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על In Rainbows ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)