לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג פריקי קאשוח ואפל. /m\




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

תמונות... והרבה תמונותXDD


ואי כמה זמן אל הייתי פהO:
טוב ..דווקא היום החלטתי שאני צריכה לעדכן ביום חרא שכזה=\
אוקי נתחיל עברה עלי תקופה ממש ממש טובה לא הייתי משועממת לרגע [מבחנים ,חברים יציאות ועוד הרבה]...
ומחר אני בפאב צרעה D: מקווה שיהיה טוב =] ועוד שבוע יש לי מומולדתD: וכניראה שאני עושה אחלה מסיבבה עוד לא יודעת=\ניראה כבר...
בקיצור בגלל שהיום הזה מגעיל אותי אז אני אשים תמונות כדי להיזכר ברגעים הטובים של החודש הזהD:
תמונות!%^


מהסמינר היה טובD:








סטלניםXDD זהו כאן כבר היינו עייפים(:



אצל טומי אחרי שפרשנו מהבית של נטעXDD



אוקי יש לטומי 2 אחים , ויש להם סוג של דירה בנפרד וזה הארון המושלם שלהםD:



וזה עוד חלקD:



והינה גילי החומדD:



אני ושני איזה מכוערותXDDD



שני תתביישי לעצמךO:



במומולדת של צדוק ומור היה מצחיק(:






XDD



אצל שני(:



והינה העוגה המיוחדת שאני אור ודודו עשינו וניצחנו בתחרותXDD
לפחות צחקתי בזמן של התמונות(:


טוב אני עפה להתארגן ולאז לפדיה(:
3>
נכתב על ידי ני3ןD; , 30/1/2008 15:15  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ני3ןD; ב-8/2/2008 22:53



Avatarכינוי:  ני3ןD;

בת: 31

MSN: 

תמונה




4,049
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לני3ןD; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ני3ןD; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)