לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Bewitched and bewildered

Avatarכינוי:  Emotional Landslide

בן: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

החלטות


2012.

יש כאלה שיגידו השנה האחרונה שלנו על פני אדמות.

אז עד שחורבן העולם מגיע הגיע הזמן לשנות כמה דברים בחיים.

גולת הכותרת תהיה-להפסיק להיות כזה פאתט.

איכשהו הפכתי להיות סמרטוט נואש ואובססיבי שאוכל סרטים מכך שבחור אדיוט אחד לא שם עליו.(אף על פי שהיה מושלם בזמן הקצר שבילינו יחד, ככה שאני לא מצליח באמת לקורא את האדם..)

לא עוזר כמה אומרים לי שזה הפסד שלו כי אני כזה שווה.

אני צריך להפנים את העובדה שאני בחור יפה, מוכשר וחכם ואני צריך להנות גם מהעובדה שאני לא בזוגיות, כי זה ממש לא משהו שאמור להפוך אותי לשלם.

זה אמנם חסר לי מאוד בחיים, ואחרי כל פרידה שחוויתי נפער בי חלל שמולא רק עם הקפיצה למערכת היחסים הבאה,

אבל אני בהחלט יכול להסתדר בלי זה ולא להרגיש כל כך מתוסכל כל זמן שאין לי פאקינג חבר שיחזיק לי את היד וילטף לי את האגו והביטחון העצמי.

 

 

ובכל מקרה, אני עדיין ממש רוצה להרגיש ככה..

 Still the one I need, I will always be with you

    Oh, you got me all gone, don't ever let me go

Say you'll roll out of your block

  If you leave me you're out of your mind

http://www.youtube.com/watch?v=2XY3AvVgDns

 

 

ולמרות התחזיות הקודרות לסוף השנה האזרחית הנוכחית, החלטתי לחתום קבע במקום לצאת לאזרחות ולהתהולל עד הסוף המר.

סתם, זו כנראה החלטה נבונה שאני עוד אתחרט עליה אותה כמות פעמים שאני גם אהיה מרוצה ממנה.




 

נכתב על ידי Emotional Landslide , 1/1/2012 15:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,869
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEmotional Landslide אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Emotional Landslide ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)