לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג של עוד ילדה שמאמינה באהבה אמיתית 3>


3: החיים שלי 3:

Avatarכינוי:  פרה מייוחדת

בת: 29

ICQ: 348591739 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

D: שוב מעדכנת P:::::


אווי אלוהיםםם יש לי 2,300 כניסות בערך ולא שמתי לב :O

יאייי DD: איזה נחמד לא XDDD ?
אמ... בפוסט הקודם הפרה שלי יצאה אדומה =\

אבל היא גם יפיופה ככה XDDDDDDDDD

נממממממממממממממממממממ..................

סליחה ששחכתי אבל הינה משהו שולריה ביקשה מימני


 עוגה בישביל ולריה DDDDDDDDD:

כן כן היא ביקשה את זה ביגלל שליוליה נתתי ולה לא =\

אז הינה תיהי מאושרת DDDDDDDDDDDDDDD::::::

אגב יש שמות חדשים לכל החברות שלי הינה :

אני (מירי) : בטטה D:

ולריה : פטרוזיליה D:
יוליה : עגבנייה D:

דריה : מלפפון D:

יאנה : גזר D:

 

נמממממממממ....... ומי שרוצה להיצטרף לרשימה הזאת

של הירקות בלבד שיבקש DDDDDDDDDD:

נמממממממממממ........ סיימתי ליקרוא תספר: לרחם על סיליה

זה ספר נורא דפוק לדעתי ביגלל שכולו במיכתבים =\\\

בבלוג השני שלי כתיבתי פוסטטט נוראאאאאאאאאאאאאאאאא

הרוך וסיפרתי אל הספר טיפה אבל הפוסט נימחק לי אז לא תידעו מה

זה הספר הזה אם לא תיקראו =\\\ אבל הספר ממש מוזר ליפני הספר

הזה קראתי ספר שקוראים לו : מקומאחר DD: אלוהים זה ספר כלל כךך

יפפפהה !!!!! זה על ילדה שדרסו אותה XDDD והיא מתה ואז מביאים אותה

למקום שקוראים לו מקומאחר D::: יאיי זה ספר פשוט יפיפייה PPP:שווה קריאה !

נממממממ..... עוד תמונה חמודה DD: :


הפעם זה כלב ממש חמוד 3:

ניראה לי הוא סוג לברדור DD: אמא שלי חולה אל לברדורים XDDDDD

אמאל'ה החתולה שלי ישנה לידיי ובחלום היא סורטת מישהו והיא סרתה אותי ._.

מנאייקית :0 נמממממממ...... הורדתי איסייקיו 6.0 וביגלל זה הוא מחק לי את האיסי 5.1

-_- מחשב קאקושקה =\\ אה ולמי שלא יודע מה זה קאקושקה שישאל אותי P:

אה ואני חולה =( ניראה לי שפעת XDD בספר היה מסופר שכמה ילדים היו חולים

בשפעת ממש קשה וביגלל זה בטח גמאני חולה XDDD טוב עזבו ניראה לי נפלתי מהמיטה

היום DD: אוייי רק עכשיו סמתי 3> שאני עושה את השורות ארוכות =\\ אני שונאת שורות

ארוכות -_- טוב לא נורא כי אין לי כוח לחזור ולעשות אנטר כי אני עצלנית PPPPPP:

טוב אנשים עכפת לכם להגיבבב ???? נימעס לי שאתם לא מגיבים -_- חוק חדש :

מי שלא מגיב לי בבלוג שיחשיב את אצמו לזבל DDD: אל תיכחו ללב תיכחו לריאות XD

טוב נמ............ניראה לי זה הזממן להגיד ביי בייי DDDDDDDDDDDDDDDDDD::

בהביי 33>

יומטוב P:

מירי D:

נכתב על ידי פרה מייוחדת , 15/10/2007 15:52  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



O: איזה עיצוב מדהיםםם !!!


אלוהים אני מממששש אוהבת את העיצוב הזה !!!!!!!!!!!!!!!!
התמונה יפה והצבעים נחמדים כאלה DDD:

יוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:

עשיתי עיצוב לבלוג , רציתי לשים אותו עכשיו

אבללל לא מצאתי צבעים מתאימים -_-

אז שמתי את זה PPPPPP:

נכווון עיצוב יפה??? לדעתי כן P:

3: יאיי השיבתה הזאת מעולה DD:

ד.ד אמרו בחדשות שחוזרים ללמוד מחרותיים ד.ד

ואז שבוע נילמד ושבוע אחרי זה ניהיה עוד פעם בשביתה

DDD: נכון ניפלאאאאאאאא ??? XDDDD

יעייי בבלוג השני שלי עשיתי פוסט כלל כךך גדול עד

שפיתאום המחשב היחליט שנימעס לו מהאינטרנט וניתק אותו

O.O אינטרנסט בן זונה מיזדיין בתחת עם היפופוטם OO

חכה חכה אינטרנט אני יחזיר לך אחד מהימים ._.

תמונה חמודה :
 3: יאייי איזה מאמא 3:

טוב נימעס לחפווור אזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז

ביי D:: יום טוב ווווווווווותנסו לא להיתעבד מימגדלי הזיעראלי

(זה אזריאלי אבל אני המצאתי לו שם חדש D: הזכוייות שמורות לי!! )

ביגלל שילד כבר עשה את זה מי כיתה י"ב ניראה לי בבצפ"ר תיכון חדרה

ששם לומדות : דרקיי , יולק'ה , ונענע PP:

אני רציתי להיתעבד משם אבל כבר לכחו לי תרעיון אז זה לא שווה פה פוסט

ובבלוג השני וגם לא תמאמץ =\ רציתי ליהיות ראשונה ._.

אני שומרת טינה לילד הזה מכיתה י"ב שהיתעבד ( כנירה כבר מת )

סתתם אני לא יוליה ששומרת טינה לכול העוללם XDDDD

טוב יאללה זזתי 33>

 

מירי אלה מי ? 333333>




נכתב על ידי פרה מייוחדת , 14/10/2007 21:41  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אאאמממממממממ.. הייי DD:


סורי שלא עידכני הרבה זמן =\\

פשוט לא היה לי  כוח -_- יש לי 2

בלוגים אז שמה עידכנתי

בישביל להיכנס עליו לחצו פה

אזז.... סורייי =\\\\\\\\\\\\\\\\

טוב נושא אחררר :

האיתי בפגישת ישרא והיה ממממש

אחחחלללה שם PPPPPPPP:

חחחח XD דריה שמה כתבה אל

דף : "חיבוק ? פליז ? " XDDD

זה היה בעזריאלי וברחוב דיזינגוף

בתוך הקנייון היא כתבה אל דף :

" שקל ? :( " XDDDD היא הרוויכה

12 שקל =\ יא קאקושקה אחת =\

טוב........... אמממ....................

שיר יפה כן כן אני יודעת הוא ישן אבל יפה D:

לחצו פה ותיכנסו עליו DD:::

נממממממממ............ יובי פרץ אלי פוסט

שאבר יווו נכון חמוווד ?? D::

נמממממ......נמ.....נמ.........

תמונה יפה :


 

מי עוד חולה אל טוויטי המאמי חוץ מימני ?? P:

 

טוב אזזזזז.... הלכתייי
 יוליה בישבילך D:

בייבי DD:

יום טוב 3>

מירי

נכתב על ידי פרה מייוחדת , 1/10/2007 11:23  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,896
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרה מייוחדת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרה מייוחדת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)