לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבועית-בגיזרה חדשה ומשודרגת


בלוג ככל הבלוגים? i don't think so איך הבלוג הזה יכול להיות כמו כולם שילדה כמוני כותבת אותו?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

i'm back


שנים שלא הייתי פה...טוב נו איזה שנתיים שנה וחצי משהו כזה, אבל זה המון!

 

הסיבה שחזרתי לא ידועה, כרגע החיים לא משהו אצלי, מאז הפעם האחרונה שכתבתי פה ירדתי 25 קילו ולהיות רזה זה אומנם כיף, אבל תמיד חשבתי שעם הרזון והמלתחה החדשה יגיע האושר. והוא לא הגיע. מישהו ראה אותו?

 

איך עשיתי את זה? הרבה כוח רצון ועוד דברים שלא בא לכם לדעת

 

חבל שכולם מכירים את הבלוג שלי כי אז הייתי כותבת מה באמת קורה בחיים שלי, אבל ככה זה...אני פשוט מקווה שעם הזמן המצב ישתנה ומנסה לקוות לטוב.

 

לילה טוב לכולם...

 

 

 

נכתב על ידי מייט , 14/5/2008 00:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מייט

בת: 32




6,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למייט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מייט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)