לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ANA -#@#- ANA


" .....And even though nobody's looking she's falling apart....."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

כרמיאל רו-קדת כל העיר מעגלים של משו וצלילים חחחחח


 

ממממ =] כיף

מקום שלישי בתחרות, זה כבוד מתוך 40 =] חעחעחעח

החבצלות המעוכות מקום 1?

וכרגיל מחולה לקחו אותנו מקום 1 ...

כיף כיף כיף כיף

ביי =]

נכתב על ידי , 26/7/2008 02:07  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלונד ? או חום ... זאת השאלה.


 

קיצר מזה הרבה זמן אני מנסה להתבלנדן ויוצא לי ג'ינג'י ...

עכשיו אני עם חמצן בבשיער ...

זהנ שוב כתום ... אני משאירה עוד כדי שאולי יצא בלונדי ואז אני אצבע לבלונד שרציתי =/ חח

ושוב .. יש לי חום למקרה חרום ..

מחר כרמיאל ..

אוף חח אני לא יודעת אם להחזיר לחוםםםםם או להשאר פעם אחת בחיים ולצאת מהבית עם הצבעע חח

נכתב על ידי , 21/7/2008 01:05  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמ


טוב אפשר להגיד שחלק מהדברים הסתדרו .. =/

2 הופעות ב 14 וב 13 שהתישו אותי :]]

עוד פחות משבוע כרמיאל ..

עבודה =/

חח

אוהבת אתכן 3>

נכתב על ידי , 16/7/2008 01:26  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 32




4,862

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לANA.bell אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ANA.bell ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)