לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

............


לא היתה לי כותרת.

ואתם לא מגיבים ב כ ל ל וזה ממש מעצבן אותי,,

טוב למשנה..

מזמן לא עידכנתי כי לא היה לי אינטרנט

ו.. יש מלא מה לספר

אתמול יצאנו כל הכיתה לבאולינג והמקום היה סגור רק לנו

היה ממש משמ כיף!

הייתי מקום 2 P: !

אכלנו ועשינו צחוקים

אה וגם התחלנו לזרוק את כל הכדורים והאחראי

שם כמעט העיף אותנו...=|

נאממ.. קניתי מ-ל-א בגדים חדשיייים*-)

והיום הלכתי לעבוד עם אנבלושלי 

בדרך פגשתי חברים והם עזרו לי קצת+]

אה ואתמול היה חוג בשעה האחרונה במקום שעור הבעה

ואמרו שכל מי שרוצה לנסות יכול

אז אני וחברה שלי הלכנו והמורה הזאת התחילה לצרוח עלי בכל הביצפר

למה לא היית בשיעור שלי? מי הרשה לך? אני הורדתי לך ציון בהיתנהגות.!

אז ממש התעצבנתי עליה התחלתי לצעוק עליה מה אכפת לי למה מי את מה את חשה ת'צמך יא זונה שרלילה כולם שונאים אותך יא שרמוטה אפחד לא שם עליך

והיא.. לא ממש הקשיבה[או שלא שמעה] וזה מזה עיצבן אותי..

אז היא גרה בדרך לבית שלי ובדרך המשכתי לקלל אותה וזה היה מזה מצחיקD-

וכל הכיתה שונאת אותה כי היא שקרנית היא אמרה לנו ביום שלישי שמותר ללכת הביתה לשעתיים הראשונות

היא היתה המורה המחליפה לאתה שעה

כי המורה לא הגיע אז כשחזרנו כל המורות בבצפר מזה רתחו עלינו

שהברזנו והכל והמורה אומרת שהיא לא נתנה לנו לצאת וכל זה..

אז עשינו הפגנה הכנו שלטים שכתוב לא רוצים ללמוד הבעה עם מריים

[היא מלמדת אותנו גם הבעה..]

ושרנו כל מני שירים עליה[?!]

ואז המורה שהיתה באותו שיעור לקחה לנו את כל השלטים וסיפרה למנהלת

והם איימו שהם יתקשרו להורים.. חח מזה הפחידו אותנוXD

הקיצר היה בלאגן רציני..

ממ.. חפרתי מספיק,

אז עכשיו תגיבו בבקשהה!

 

נכתב על ידי , 17/1/2008 18:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אגנסווו3> ב-21/3/2008 20:02
 



שנה חדשה מתחילה


סופסוף הגיע חג המולד

2008

חיכיתי ל הרבה זמן..

 

קודם כל.. שילשום איבדתי תפלא שלי

ואחרי זה מצאו אותו והביאו אותו לאמא שלי

אז הלכתי לעבודה שלה

כדי לקחת אותו

ואז חזרתי הביתה לקחתי תמתנה שקניתי לאנה בלה וניפגשתי איתה

 

בערך ב6 היא הלכה הביתה ואני הלכתי לשקולניק

לא היה משהו מיוחד.. רק שדי שיעמם לי שמה..

אחרי זה כולם הלכו בערך ב8 וחצי כי "זה חג משפחתי" וזה..

אז מי שנישאר חזר הביתה

[אני,דן וסטס]

ואז כשחזרתי אכלתי בערך לבד..

כי כולם ראו טלויזיה והיה משעמם רצח..

אז הלכתי למחשב והוא לא כ"כ עבד

ולגמרי נהרס לי המצברוח..

וזהו.

 

היה "מהנה" במיוחד.

 

למרות שהיה די מבאס,

אני מקווה שהשנה החדשה תהיה יותר טובה ומוצלחת מהשנה שעברה

ו.. חג שמח לכולם!

 

נכתב על ידי , 1/1/2008 17:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאגנסווו3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אגנסווו3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)