לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קישואים בחלל

קישואים מעופפים, חצילים מרחפים ושאר ירקות לא תמצאו פה. אבל אם יש לכם מזל אולי אני אכתוב פה מידי פעם :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

נוסטלגיה


וואו כמה זמן עבר... את האמת שזה מרגיש לי כאילו עבר הרבה יותר, הדחקתי את הבלוג הזה לחלוטין, יותר מחמש שנים שאפילו לא עברה לי מחשבה שפעם הייתי כותב בשביל הכיף, תקופה קצרה מהחיים שלי ששכחתי לגמרי. מאז לא כתבתי כלום חוץ מאולי כמה מבחנים באוניברסיטה, שלמרות שאני לא גאה בכל מה שכתבתי פה בבלוג, אין ספק שהיה מוצלח מכל התשובות שלי במבחנים. אני לא באמת הולך לעדכן פה משהו וזה גם לא כל כך משנה כי אף אחד לא באמת יקרא את זה, רק חשוב לי שהפוסט האחרון יהיה נורמלי.

בכל זאת אם מישהו יקרא, אני מקווה שיהנה מהקטעים שכתבתי פעם :)

עומר.
נכתב על ידי , 5/11/2009 13:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 39

ICQ: 21205849 




5,633
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , צבא , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקישואון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קישואון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)