לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

&%$החיים מהזווית שלי$%&


סתם עוד בלוג של ילדה משועממת...

Avatarכינוי:  #mari#

בת: 29

ICQ: 497706739 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

החלטתי לסגור ת'בלוג


טוב אז החלטתי לסגור את הבלוג

 

 

למהה?

 

 

כי כי... אין לי סיבה.. סתם נמאס לי.. ואפחד לא נכנס לכאן ...

 

 

 

אז...

 

אני סוגרת תבלוג

 

 

 

 

תמונה ?

 

למה לא ...

 

 

 

אז הנה תמונות  שלי למזכרת :P

 

 (עם מישהו רוצה להגדיל תתמונה... למרות שאפחד לא ירצה.. שילחץ עליה )

 

 

 

 

 

 

מילים אחרונות שלי לבלוג..

 

 

בעייי

 

 

 

נכתב על ידי #mari# , 27/8/2007 13:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל#mari# אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על #mari# ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)