לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Living is easy with eyes closed


"את לא שמעת, הוא עמד שם וקרא לך בזמן שאת אבדת עניין. הוא לא האמין שזה יקרה לך"

כינוי:  Mrs. Sensitive

בת: 30

ICQ: 408750842 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

אני קצת מהכל


I Am A Bitch I'm A Lover \ Alanis Morissette

 

I hate the world today
You’re so good to me, I know
But I can change
Tried to tell you
But you look at me like maybe I’m an angel underneath
In a sentence sweet

Yesterday I cried
Most have been to see the softer side
I can understand how you’d bee so confused
I don’t envie you
I’m a little bit of everything
All roled into one

I’m a bitch I’m a lover
I’m a child I’m a mother
I’m a sinner I’m a sant
I do not feel ashamed
I’m your hell I’m your dream
I’m nothin’ in between
You know, you wouldn’t want it any other way

So take me as I am
This may meen, you’ll have to be a stronger man
Jused to shooter, when I start to make you nervous
And I’m going to extreem’s
Tomorrow I will change and today won’t meen a thing

I’m a bitch I’m a lover
I’m a child I’m a mother
I’m a sinner I’m a sant
I do not feel ashamed
I’m your hell I’m your dream
I’m nothin’ in between
You know, you wouldn’t want it any other way

Just when you think
You got me
Figger out the seasons all ready changin’
I think it’s cool, you do what you do
And don’t try to sing this

I’m a bitch I’m a lover
I’m a child I’m a mother
I’m a sinner I’m a sant
I do not feel ashamed
I’m your hell I’m your dream
I’m nothin’ in between
You know, you wouldn’t want it any other way

I’m a bitch, I’m tease
I'm a goddess on my knees
When you're hurt
When you suffer
I'm your angel undercover
I've been numb
I'm revived
Can't say I'm not alive
You know I wouldn't want it any other way 

נכתב על ידי Mrs. Sensitive , 16/2/2009 21:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Valentine's Sucks / כשאת מתאכזבת


אז כן, גם אני, כמו רובכם, חיכיתי ליום הזה שסופסוף אוכל לחגוג עם בן-זוג.

תכננתי הכל - את המתנה, את הבגדים, את המקום, את השיער, העגילים, השרשרת, הנעליים והסרט שנראה.

וכמעט כמו תמיד, עם הציפיות הגדולות - באה האכזבה.

כדי לקנות לו את המתנה אני שיקרתי למורים שלי, שיקרתי לחברים שלי, שיקרתי להורים שלי, נסעתי במכונית עם מישהו זר, הסתגרתי בשירותים במשך שעה, חיכיתי לבד במקום זר במשך שעתיים והפסדתי אירוע משפחתי חשוב - הכל כדי שזה יהיה מושלם.

קניתי בגדים, עגילים ודברים לשיער - הכל חדש, רק בשבילו.

וסופסוף הגיע הוולנטיינס ואיתו גם האכזבה המדוברת.

מהמתנה שלי הוא נראה יותר מזועזע מאשר מופתע ושמח, המתנה שלו הייתה דיי גרועה ונראתה כאילו הוא הכין אותה בבית כמה דקות לפני שיצא אליי כי הוא פתאום נזכר שהוא גם צריך להביא לי משהו, הסרט היה מזעזע ונוראי, האוכל היה דוחה, היה דיי משעמם, קפאתי מקור וכמעט בכיתי, אבל כמובן שרק כמעט (הרי זאת עדיין אני, כן? האחת שלא בוכה מכלום).

אז כן, היה לי וולנטיינס גרוע - הוולנטיינס הראשון שלי.

כנראה שזה מה שמקבלים כשמחפשים שלמות, אה?

אני לא מאשימה אותו, ממש לא. הוא פשוט לא הרומנטיקן הזה, לא הבנאדם שהכי יודע מה אמור להיות בוולנטיינס דיי (כמו זה שצריך ללכת לקומדיה רומנטית ולא לסרט אימה מחריד), זה הוולטיינס הראשון שוי ואני מבינה, הכי מבינה בעולם.

טוב שלמדתי את זה עכשיו ולא מאוחר יותר, יותר אני לא אצפה לכלום.

ובאמת, בלב שלם, שאני לא מאשימה אותו בשומדבר שקרה הערב, הוא היה מושלם והצטער הרבה וניסה לפצות אותי במילים.

מקווה שלכם הייתה יותר הצלחה (;

הפי וולנטיינס דיי 3>

 

He's as damned as he seems"
"And more heaven than a heart could hold

נכתב על ידי Mrs. Sensitive , 15/2/2009 00:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,404
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs. Sensitive אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs. Sensitive ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)