לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חפלה של להקת מטאל




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

עשיתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!$&*&)*%*)$^*)%^)


עשיתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!אני לא מאמינה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!סוףסוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!^*^&)&*(&*(&*(&*()&^*(&*(&^*(&^*( פאקינג שיטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט#%^%^&*^)*%&$*

חודשיים ו22 ימים שאני מחכה לזה!!!!!!!!!$%&%^*$^*$&$%&פאקינגג שיטטטטטטטטטטטט#^#$%&$^*$^*&$^*)%^*$^*%&)$^*&$^)*%&) עשייתתתיתייייי עשיתיייייייי@##!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

                     

                    יש לי עגיל בפיטמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 


יואוהבוהועויאוהבהיאהוווסוהונעואואוניה אני לא מאמינה יויויויויואויאויואיואויאואיויא

אוקיי אז ככה..כל הספירה לאחור הייתה לקראת זה.16.1.08 (אייייי בן חודש ויום:))

התאריך הגדול....החדר של חאווי,המחברות שלי והשולחנות בבצפר מלאים ב"עוד חודש ו13 ימים!!"  "עוד חודשיים בדיוק!!" "עוד חודש ו27 יום!!" "עוד שבועיים!!" "עוד שבוע!!!" עוד 3!" עוד 5!"

"מחר!!!!!!!!!!"

וזה קרה#$%$%^$%&#$& יו מי היה מאמין.היום היה כזה חלומי...אחרי בצפר הלכנו לחאווי ומשם לת"א..ישר למורנו.היה הכי גאווה בעולם להראות את הת.ז. החדשה בדיוק שבוע אחרי היום הולדת.היה הכי פדיחות בעולם מהפירסר.היה הכי הגשמת חלום בעולם.

היה הכי התגשמות חלום כי זכיתי להגיד את המשפט-"זה לא כאב כמו שציפיתי."

אחר כך היה הכי כואב בעולם.

הכי אושר בעולם לקום בבוקר ולראות את וואגנר,שכל הזמן הזה הייתי בבקרים מדמיינת איך זה יהיה.

יוווווו.פשוט הכי אושר בעולם.פשוט מדהים.

על היום הולדת-היה כזה מדהים חאווי כפרה עלייךךךך יו^&%$*&$&*

חאווי עשתה לי הפתעות מדהימות..מכתב שבכיתי בגללו...אפילו הקטע של סתם לשבת אצלך בבית על בירה וסרט היה פשוט כייף.והחגיגות וההוויה להמזל"ט והגיל 16....יאואואו!!!!!!!!!!((: וההתכוננויות הרבות לעגיל כמובן(: כמה סבלת..חח מסכנה.

העוגה (שאת עוד קנית ולא המשפחה שלי) והכרטיס ברכה מאולג והשלט והבלונים ועוד פעם,המכתב שגרם לי לבכות מאושר..הכול הכול....את פשוט מדהימה.

יוו והאושר הצרוף של זמן האחרון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!פשוט תקופה מדהימה!!!!!!!!!!!!!

הוויה של ימי ישיש סטארסקי ואריק ו-וואגנר וצחוקים  וימי הולדת רבים לעגילים  וצלופחים והפוסטרים  ומתן וברוך וכיף וחאווי אצלי ושניצלים בבוקר ומיכאלה וחוויות וכיף כיף כיף פשוט כיףףףףף.(רק חסר אהבת חיים בקטנה:)

אז מה איתי?

באמת טוב.פשוט מצויין.

לא לדבר על ההופעה של אורפנד שמתקרבת.

נכתב על ידי , 3/2/2008 17:20  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33




1,415

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לanus&penis אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על anus&penis ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)