לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Born Insane


הסטטיסטיקות לא משקרות - יותר ויותר אנשים מתחילים ל..ל.. עזבו, פשוט כנסו לבלוג שלי ותקראו בו. מה אכפת לכם? אני לא נושך, מבטיח :)

כינוי: 

בן: 30

MSN:  תבקשו.

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

6 שנים עברו מאז הפוסט האחרון שלי פה - קטע אחרון בבלוג


החלטתי שאתחיל את הקטע האחרון דווקא מהסוף:

היום ראיתי שנכנסו לפה אנשים בשנים האחרונות. לא ראו שום דבר מיוחד.

אולי במאת מעניין אותם לדעת מי אני. או מכירים ומחפשים - אז אם באמת תרצו לדעת ולהכיר, להלן הפייסבוק:

www.facebook.com/eriv4u

 

 

 

היי לך, בלוג יקר.

רגעים אחדים בטרם תיעלם לצמיתות, תשאב אל הריק האינטרנטי, אחלוק עימך כמה מילים:

 

מעל 11 שנים עברו מאז בראתי אותך. ואת הקודם שלפנייך.

כמעט 6 שנים עברו מאז המילים האחרונות שחלקתי עימך.

ממש יומיים אחרי שהתגייסתי, סיפרתי לך את שעבר בראשי. ועכשיו?

 

אספר לך משהו:

התבגרתי. התאהבתי. נשברתי. קמתי. בגדתי. נבגדתי. השגתי את כל מה שארנסט התיכנוסיט רצה להשיג בחייו:

אורגיה, כל יום בחורה אחרת, חו"ל, סטלות, הגעתי למעמד של דמות מפתח בעולם המסיבות (לקהל הרוסי), משכורות עתק, חובות, רשיון, רכב, הקמתי חברה, סגירת חברה. גדלתי. בן 24 כבר. לא הילד בן ה-18 שהתלהב ממשכורות של 6-7 אלף בתיכון.

 

אני כבר לא נשבר מכל דבר קטן. אני חזק מזה. עור פלדה.

הפכתי לאדם ציני, מתנשא ואפילו מעט אופטימי;

כבר לא מאמין בטוב ליבם של אנשים, לא שבור ולא כל כך פסימי.

אפילו הספקתי להיות בטוח שאני בדרך להיות אבא.

 

בלוג יקר, אתה ליוויתי אותי במשך 6 השנים שלי בתיכון, בחטיבה;

- בכיתה ז' הייתי הילד הנידח הזה, שבכיתה לא היו לו חברים. כמה בודדים מכיתה אחרת. כמה בודדים מכיתות גבוהות יותר. כמה בודדים בשכונה - שבדיעבד אני מבין שהייתי הילד הקטן הזה שהחברים הגדולים שלו היו שולחים אותו לקנות לכולם סגיריות ואלכוהול. סנג'ר קטן, שנהנה מהגנה שלהם.

- בכיתה ח' התחיל השינוי. הפכתי לדמות מרכזית. כולם סביבי. הביטחון החל עולה - על פניו. בפנים הייתי שבור עוד שנים על גבי שנים.

- כיתה ט' הייתה מלווה בהרבה בלבולים - אי הבנה של מי אני ומה רוצה מחיי.

- בכיתה י' החל השינוי המשמעותי בחיי - סקס ראשון. לא יודע איך להסביר את זה, אבל זה רגע שהפך אותי ב-180 מעלות. פתיחתי ארגו. אהבה עצמית שנלחמה בארנסט השבור הקיים בתוכי. זה היה רגע מכונן בחיי. ארנסט הפך לאדם מוכר מחוץ לגבולות בית ספר. הכרתי אנשים מהעיר, מערים שכנות... התחלתי לצאת למסיבות. התחלתי לארגן מסיבות עם החבר'ה. 

- תהליך זה נמשך לאורך כיתה י"א וכיתה י"ב, ועזר לי להפוך למי שאני היום.

 

בלוג יקר, אתה ליוויתי אותי במשך 6 השנים שלי בתיכון, בחטיבה;

תודה לך.

 

נכתב על ידי , 12/12/2017 11:29   בקטגוריות מפגשי ישרא-בלוג, אינטרנט, בית ספר  
הקטע משוייך לנושא החם: סוגרים את ישרא-בלוג
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Hardliner ב-22/12/2017 21:22
 





22,533
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxXx.ME[rnes]TAL.xXx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xXx.ME[rnes]TAL.xXx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)