לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עופי=] חייה בתוך בועה 000



כינוי:  עופי =]

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

מאושרת-למדתי הרבה לאחרונה=]




תקופה מדהימה :)

 

למדתי הרבה לאחרונה

איבדתי דברים שהיו קשורים אלי נורא ,

אך התגברתי ,למדתי לוותר למדתי להרפות ומעצמי דברים לשחרר

למדתי שגם אם אוהבים לא כל קשר הולך טוב

למדתי שגם אם מאוד רוצים

לא כל אדם יישאר תמיד קרוב ;|

למדתי אם מתאמצים ניתן לשכוח . . .

למדתי שאם משהו חשוב לך אז לנסות להשיגו עד שאותו מקבלים

אך יש גבול וצריך לדעת שבחיים גם מוותרים

וגם אם לעולם לא אתגבר על החושך שהשאירו אותם אנשים שברחו

אדע שאני כן ניסיתי נשארתי ולא ברחתי שרגעים קשים היו

ועכשיו אני מ-ח-י-י-כ-ת למרות שהפצע עוד קיים

למרות שכואב לי בלב ואני עוד אוהבת את אותו אדם,

אני אמשיך עד סוף העולם [ ! ! ] 3> .

 

נכתב על ידי עופי =] , 31/1/2008 21:38  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאווושרת






פשוט מאוושרת

ישלי תקופה ממדהההיימה

כל הזמן אני רואה אותו

ופשוט נהיית יותר ויותר מאושרת

זאת התקופה הכי יפה בחיים שללייי

אתמול הייתי אצל ירדן הצטלמננוו הנה התוצאות =]

 

שמאלית


 







 









 

:) :) :)


 

נכתב על ידי עופי =] , 21/1/2008 16:32  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עששייתי את זה=]]]


אני הכי מאושרת בעווולםם

הילד שמוצא חן בעיניי?

נכנסתי אליו מזמן למקושרים והיה שמה את המסנג'ר שלו אז שמרתי אבל עוד לא נכנסתי

ואז היום דיברתי עם ידידי ניר בן דוד והחמוד הקטן גרם לי להכנס אליו למסנג'ר

אז תודה ניר אוהבת המוןןןן

בקיצר ניכנסתי ואז השיחה זרמה

ואני כל כך מאושרת מ'זה =]]]]

אני לא מאמינה שעשיתי את זה ;]

 

3>

 



נכתב על ידי עופי =] , 14/1/2008 21:56  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,317

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופי =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופי =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)