לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Miss Lula.

גיל: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008


 

 

שוב, נשברת מחדש.

כנראה שהם צדקו.

 

 

 הם באמת יכולים להחשיב אותי כבובה על חוט.



 

פורים היה מעפן.

וגם הפורימון היה חרא כי גנבו לי את הפלא.

החיים שלי בזמן האחרון מתרכזים בספרי לימוד,

ואני לא מוצאת זמן אפילו לנשום.

אני מוותרת על פעולות ועל דברים שהרבה יותר חשובים לי,

רק בגלל כל החרא שאני אוכלת מהבצפר המסריח שלי.

ונמאס, באמת שנמאס לי.

 

 

הרבה זמן לא היה לי רע כלכך.

 



 

בשני שלישי יש טיול שנתי ואנחנו ישנים בדימונה.

מסיבה בערב לא תהיה.

למה תמיד בסוף הכל נהרס?

 

אני אפילו כבר לא מחכה לים אל ים.

אני גורמת לעצמי לשנוא הכל ולא לתלהב משום דבר.

 

אפשר להגיד שזו תקופה,

אבל תקופה היא רק פרק זמן, ואני מרגישה ככה כל החיים.

 

 

 

תמונה מפורים.



נכתב על ידי Miss Lula. , 29/3/2008 12:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורקס של יום שבת ^^ ב-10/4/2008 12:05
 





3,855

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Lula. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Lula. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)