לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

וויייי!!!!11 אני בלוג!


טוב אז.. זהו בלוג שנפתח על ידי עצמי. כלומר, בר. מכיוון שליהי הסתומה לא הסכימה לפתוח בלוג אז פתחתי לה בעצמי. (: הו איז גאון? D:

כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


טוב, אין צורך אפילו לכתוב שזאת בר.

כי ליהי אהמאהמ לא מוכנה לכתוב בבלוג היפה שפתחתי לה.

אבל לעילגים- זאת בר כותבת.

אמג הוא הומו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רגע, אבל הוא היה בפרק הקודם עם הבלונדינית המכוערת הזאתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!

יוווווווו הם שקרנים!!!!!!!!!!

טוב.

כפי ששמתם לב משעמם לי.

גפיר חזר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ובמקום ללכת להופעה של ד"ר קספר אנחנו עושים הופעה ביתית עם דיסק אצל ספיר ואני בטוחה שיהיה הרבה מאק&צ'יז.

וקולה.

D:

והללויה יש לי קולה ושוקו בבית:]

 

 

יו אני נהיית רעבה בלילה. זה לא טוב אנשים!1111111

והגיטרה שלי הלכה לתיקון והיא עוד לא חזרה!

 

 

 

 

 

 

בי.

 

(:

נכתב על ידי , 30/8/2007 00:57  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





683
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליהי ובר בלי ליהי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליהי ובר בלי ליהי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)