לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

רשימות האפיפיורית


Broken Heart still beat and go on!

Avatarכינוי:  Karolina.

בת: 16

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

נא לא לקרוא!מסמך אישי.


כי גם לי יש תקופות

                   [ארוכות יותר מעננות העשן שמעל מאריופול]

 

 הודעה לכל מי שפעם ראשונה בבלוג,פנו ישר לפוסטים קודמים.

  אל תתנו לפוסט זה להשפיע על הרושם הראשוני של הבלוג,בדרך כלל הוא לא כזה.

 

 

 01:31

אתמול,ערב שישי

 

חזרתי להכרה מלאה ונדהמתי לגלות שעדין ערב יום שישי ולא בוקר יום שבת המיוחל. האוויר נדחק  בעצלתיים בצורה לא החלטית לריאותיי שעדין נמנו עם חלקי הגוף הישנים. [אצלי זה זע כלפי מטה]

למעשה, נחירה רמה שהפיק ה"מתחת" של המיטה שלי העירה אותי ...הכלב שלי,היצור האחרון בעולם הזה, שהחליט להצהיר את נאמנותו כלפיי. האוויר דמם במקום,ההרגשה הייתה מחניקה וקרה.

את הזמן האחרון אני מבלה יותר באופ מאשר באון.

כל מה שהיה נדמה שבניתי בשבילי,יסודותיו כנאכלו על ידי טרמיטים.

 

"הר נפלאות המין האנושי"-

 

לאחרונה אני צופה בסרטים.מי שדרכו הצטלבה בשלי אפילו בטעות במהלך חייו, יודע שאני לא טיפוס של סרטים אני מעדיפה לטייל או לשמוע מוזיקה.

[במקום להתמודד עם הר התככים,השקרים,הבגידות,החוסר כבוד והחוצפה,"הר נפלאות המין האנושי",שחיכה לי כשירדתי מהמטוס בארץ, אני צופה בסרטים.

האכזבה תוקפת מכל הצדדים כחבורת עורבים והייתה עת בה יכולתי להישבע כי רגלי נוגעות בתחתית האוקיינוס,קר שם ואין חמצן.פוי.

 

 

 

 טרמינל.

 

2:51 פרה-בוקר שבת.

 

 

9:12, 17/03/08

עלילות  הראשית 

 

שבוע  אחרי רצף האירועים המסחרר הכל נראה כמו חלום רחוק מהול בזכרונות טובים ומרר טיפשות אנושית.

פקחתי את עיניי לגלות שאני בקופסת הנעליים השגרתית שלי,חדר לא מבריק אך ניכר כי לאדם שעובד בו אין את הזמן לנקות אותו ולקשט אותו.אהמ אהמ.

אם כך,מה תעשה אשת עסקים,אשת העולם הגדול כמוני, בבוקר פנוי מלימודים?

הוצאתי את הממוטה הקטנה שלי לטיול בוקר, החיה הפרהיסטורית הזאת נהנית מארוחות מלכים,מזון שהרבה משוכני ישראבלוג היו מקשקשים בזנבם בשבילו-

איפה ראיתם כלב שאוכל גבינת מוצרלה עם גמבה ומנשנש בבירה?

 

אם ראיתם בחורה חיוורת עם כפכפים בצבע צואתי עטופה בטרנינג וז'קט לא תואמים-אז זו לא אני.

 

אבל אם ראיתם בחורה צולעת אחרי הכלב שלה ובידה שקית ריחנית מלאה בקקי טרי היישר מבית היוצר,כנראה שפר עליכם מזלכם להגיע לעיר שהאירוע הכי מרגש בה הוא שחוגגים למוטי הלברדור יומולדת 3 או שיש מבצע! על שלישיית מלפפונים בחומץ-"עכשיו רק ב-9.99!".

 

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* 

?B-jerkביורק או

מאחר וכל מי שמאור עיניו עימו יכול להצביע על כמות הדכדוך והאנטי-שמחה המצטברת בבלוג, שלא יחשוב שזהו,הלך עליי... העכברים רחוקים מלנטוש את הספינה,רבותיי.

יש לי את החברה ההודית החדשה שלי שתופסת בשתי ידיה את ראשי בדיוק כשאני רוצה להטיחו בשולחן.

היא נפלאה,מנסה ללמד אותי לאהוב את עצמי,

גורמת לי לעשות דברים משוגעים,כשאני מרגישה רע,היא כבר שם.

אחלה בחורה,אה?יוגה.

 

 הכנף.

 

 

You were the last good thing in this town

The last good thing has left the building.

 

 

 למרות שאני לא רואה ניצני תקווה לדבר טוב בשדה שזור אכזבות,אני לא ממהרת לפנות לשמחה מלאכותית בכדור,אני לא עושה ברוגז עם הכבד שלי,אני רואה סרטים ועושה יוגה.

 

ראו, כמה בוגר מצידי ;)

 

 

 

 

נכתב על ידי Karolina. , 22/3/2008 03:52   בקטגוריות חיים...  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דנדוש..!!! ב-13/8/2009 15:35
 



Undead


 

יצאתי משפיותי, אחזור בהקדם.

 

 

 

אני נאלצת לעבור למימד אחר לזמן מה, מנסיבות שלא תלויות בי. הלוואי ואלה לא היו הנסיבות.

אני טסה.

 

 

 

ניפגש בקרוב,

Lex Karolina

נכתב על ידי Karolina. , 2/3/2008 14:09   בקטגוריות בדידות, פסימי, חיים...  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Karolina. ב-24/8/2008 18:50
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKarolina. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Karolina. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)