לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שמוליק (למרות שזה לא השם שלי)

הבלוג הכי דפוק ברשת.. כניסה למשועממים כרוניים בלבד

כינוי: 

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

שאלון מגניב חח


אם הגעת ליותר מ20 איקסים הנך מוכתר כטיפש.

[] מסטיק נפל מהפה שלך כשדיברת.
[] מסטיק נפל מהפה שלך כשלא דיברת.
[] רצת לתוך דלת זכוכית.
[] קפצת מתוך כלי תחבורה נוסע.
[X] חשבת על משו מצחיק והתחלת לצחוק.

[] רצת לתוך עץ שיח.
[] ידעת שזה אפשרי ללק את המרפק שלך.
[X] ניסית ללק את המרפק שלך.
[X] לא ידעת ש'אני פורים' ו'השפן הקטן' בעלי אותה מנגינה.
[X] ניסית לשיר אותם.

[X] אכלת משהו שלא נועד לאכילה.
[] נפתחו לך השרוכים בנעליים ונפלת.
[] נחנקת מהיריקה של עצמך.
[] ראית את מטריקס ואתה עדיין לא מבין את זה.
[X] לא ראית את מטריקס.

[] הקלדת רק עם שתי אצבעות.
[X] תפסת בטעות מישו על חם.
[] ניסית לשתות מתוך קש וזה הלך לאף או לעיניים שלך.
[X] תפסת את עצמך מזיל ריר. (לא ריר.. אבל קורה שני שוכח לבלוע ואז נוזלת טיפה כזאת אחד המציקים חח))
[X] היית חצי רדום בשיעור.

[] אתה כזה שמתחיל לצחוק מכל דבר .
[X] זרקת על מישו אוכל כי הוא עיצבן אותך
[] לפעמים פתאום הפסקת לחשוב.
[X] התחלת לספר סיפור ואז פתאום שכחת מה באת לספר.
[] רוב האנשים מנדנדים בראשם והולכים ממך.

[] הרבה פעמים אמרו לך להשתמש בקול הפנימי שלך.
[] אתה משתמש באצבעות שלך לחישובים מתמטיים פשוטים.
[] אכלת חרק.
[X] אתה עושה את השאלון הזה כשיש לך משו הרבה יותר חשוב לעשות.
[] שמת בגד כלשהו שלך הפוך ופשוט לא הבנת את זה עד שאמרו לך.

[] חיכית מלא זמן בשביל משהו ובסוף הבנת שזה הכל היה בראש שלך.
[] העברת הודעת שרשרת כי פחדת שמה שרשום שמה יקרה לך.
[] שברת הרבה דברים.
[] חברים שלך יודעים לא להשתמש במילים ארוכות לידך.
[] אתה מטלטל את הראש שלך כשאתה מבולבל.

[] נפלת אי פעם מהכיסא שלך.
[] כששכבת במיטה שלך ניסית למצוא טקסטורות בתקרה.
[] המילה אממ.. היא בשימוש רב אצלך.
[] הפגנת חוסר טאקט מוחלט כשאמרת למישו שהוא מכוער\שמן\מזיל ריר
[] דפקת את הראש בקיר בשביל לבדוק אם זה עושה גומה בקיר. (לא אבל נתתי אגרוף חח)

 

:O 12 איקסים! אני בשוק בעצמי יאו הייתי בטוח איזה 90 איקסים יהיו לי!!

יאווווו איזה גאון יא ראבק חעחע מעכשיו אני מצפה שגם תתייחסו אליי ככה! מלך!~ אני פאקינג מלך D:D:D:D:

 

ד"א אתמול הטיול ג'יפים הכי מגניב שיכול ליהיות.. לחפירות אנא פנו אליי במסנ D:

נכתב על ידי , 14/10/2007 12:14  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


חיחי.. זימברתי אותם.. ערכתי פה ועשיתי שיפנו אליי כמו אל גבר D:

אני לא יכול בלי:
אממ.. בלי.. אמ.. לאדע חח.. בלי הטרקטורון..

נמאס לי מ:
אממ... סוד חח

אני אוהב את:
אני אוהב ארבה אנשים :) אני אוהב את נטו'ש ואני אוהב את טיטול ואת עוצבונה ועוד מלא אנשים :)

אני שונא כש:
כשמדברים איתי כשאני בשירותים.. אני יכול להתחרפן מזה..

אני מכור ל:
לטרקטורוןןןן חח

הייתי רוצה להיות ב:
הוואי..

אף פעם:
לא מצצתי שיערות אף של מרוקאים.. מה זאת השאלה הזאת?!

הדבר הכי מגעיל זה:
כשאתם מחרבנים ולא יוצא אז נכון אתם לוחצים בכל הכוח ואז יוצא קצת קקי מהעין.. זה מגעיל.. סתם זה לא קרה לי P: אבל מי שקרה את זה וחייך חיוך כזה של "כן.. נכון.." שילך לרופא.. מהר..

הדבר הכי כיפי זה:
אה.. טרקטורוןןןןןןןןן D:

חופשת החלומות שלי היא (איפה, מתי, עם מי):
אי בודד, שקיעה, מישהי שאני יאהב.

אני לא אשכח איך...:
הפלצתי דביבון.. זה היה ממש מצחיק..

הדבר הראשון שאני חושב עליו בבוקר:
כוסאמק.. עד מתי אני לומד היום?

הפעם האחרונה שבכיתי:
אוהו.. לא זוכר.. אבל אני בנאדם שבוכה די מהר חח :$

הגבר המושלם בשבילי:
טוב.. עכשיו נסחפתם.. טל כנסי בהם..

אני מחכה לרגע שבו:
אמ.. אני יסיים ללמוד..

נכתב על ידי , 4/10/2007 22:16  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



:O יומולדת לנט'וש!


אתם יודעים מה קורה מחר? (אל תבאסו, תגידו שלא).

מחר לנט'וש יש יומולדת! הזקנה בת 17!!

נטעעע רציתי לאחל לך המון המון המוןןןןןןןןןןןן מזל טוב :)

אנחנו מדברים משהו כמו שנה בערך :) ורציתי שתדעי שאני פשוט שמח שהכרנו (בדרך מאד מסתוריות.. היא הופיעה לי במסנ יום אחד חח).

אז קיצררר נטע מזל טוב, את ילדה מדהימה ואני מקווה שיהיה לך יומולדת מדהים P:

 

מת עלייך :):)

 



 

נכתב על ידי , 1/10/2007 16:36  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





573
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSmulikMan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SmulikMan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)