לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שפיות היא כן מילה גסה!


גויאבה עם חזון :)

Avatarכינוי:  החתולה ססיליה

בת: 35

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

זה לא נגמר- זה רק הסוף!


לכבוד השנה החדשה קיבלתי כמה החלטות-בקשר לחיים, בקשר לצבא, וגם אחת בקשר לבלוג.

 

אחרי 5 וחצי שנים של כתיבת הבלוג "שפיות היא כן מילה גסה" אני מכריזה בזאת, בקולי קולות, ובצורה הכי סופית שאפשר-

 

אני עוזבת ולא חוזרת!

 

כן כן...לכל הקוראים הקבועים והחברים שקוראים כאן , זה הוא העדכון האחרון בבלוג של החתולה ססיליה הגויאבה בעלת החזון!

 

ההחלטה התקבלה מ-2 סיבות עיקריות-

1. יותר מדי אנשים שאני מכירה קוראים כאן, ובאופן כללי בקושי קוראים כאן.

2. בשביל שאני אפתח את שנת 2009 ברגל ימין עם דף חדש בחיים אני חייבת את זה לעצמי.

 

 

אז מה מעכשיו?

-החודש אני אהיה בת 20. ב-25 לחודש ליתר דיוק. בשנים קודמות לא חגגתי יומולדת-כזאת אני, לא בקטע של ימי הולדת. אבל בניגוד לבדר"כ השנה נראה לי שכחלק מה"אני החדשה" אני אחגוג ואקבע עם קבוצת חברים לצאת למסיבת יומולדת אמיתית עם מתנות ומוסיקה.

-בעקבות המלחמה אני נוסעת לסגור שבת בבאר שבע, וכנראה שאני אהיה שם עוד כמה ימים אחרי זה. בעיקרון אני נוסעת לפיקוד דרום, ככה שלא נשקפת לי סכנה מטורפת. אין מה לדאוג-אני אסע ואחזור בחתיכה שווה אחת! מבטיחה!

-אחרי שהמלחמה הקטנה הזו תיגמר (ושיגמר במהרה!), אני מתחילה תהליכים של טופס העברה. כבר הגשתי אותו, ועד כמה שאני יודעת המש"קית ת"ש מטפלת בזה. אני ממש מקווה שיאשרו לי לעבור מהיחידה שלי כי אני כבר ממש לא מסוגלת לסבול את האנשים שם! אם לא ייתנו לי, כחלק מההחלטות לשנה החדשה אני אלחם לצאת משם!

אני רק רוצה לסיים את השירות שלי בראש מורם ובגאווה.

-החלטה נוספת שקיבלתי על עצמי (עד כמה שזה נשמע כמו החלטה שמתקבלת כל שנה) היא לרדת במשקל לפחות 15 קילו!

זה משהו שאני רוצה כבר הרבה זמן אבל תמיד יש את הפיתוי שבחטיפים ובמתוק. השנה יש כבר תפריט של דיאטנית, יש כבר מנוי לחדר כושר ויש החלטה נחושה לדבוק בשני הדברים האלה!

 

אני מקווה שלכולם תיהיה שנה אזרחית טובה,שקטה ומוצלחת.

מאחלת לכולכם את כל הטוב שהעולם יכול להציע.

 

וכאן אני נפרדת מהבלוג לתמיד-

שלכם,

החתולה ססיליה.

נכתב על ידי החתולה ססיליה , 1/1/2009 19:21  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ?לא תכנסי לפה בחיים? ב-28/1/2011 20:32
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להחתולה ססיליה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על החתולה ססיליה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)