לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני והחדר האינטימי שלי...:)


תמיד טוב להקדים תרופה למכה!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

סופ"ש אחרון


חחחח אני לא יודע אם מי שעוד קורא פה שם לב לאיזה נושא מרכזי מאד שחוזר על עצמו בפוסטים האחרונים..חחח זה המעבר הצפוי לירושלים

אז הסופ"ש הזה הוא האחרון בבית.. שבוע הבא אני בהרי אפריים בסמינר ושבוע לאחר מכן אני כבר בקומונה בירושלים

אני לא מאמין שזה באמת מתחיל... חיכיתי כ"כ הרבה זמן...

חחחח זה מצחיק כי אני חושב על זה שזה הסופ"ש האחרון בבית אבל כל השנה הבאה אם אני אהיה בערד זה יהיה בעיקר בסופ"שים... חחחח

השבוע היה לי חופש מוחלט... ממש חייתי חיים בלי תכלית ונזכרתי למה אני שמח שלא הייתי פה כל החופש.

בעבר לפני הצטרפותי לשומר הצעיר במשך חודשיים תמימים הייתי משתעמם בבית עד למצב שבו אני מייחל ליום שבו אני אחזור לבית ספר

לא הייתה שום מסגרת קבועה. כל יום לקום מתי שאני רוצה ולישון מתי שאני רוצה. וכל זמן שבו אני ער אני לא צריך לעשות כלום

זה נשמע די חלומי בתקופות מסויימות של השנה.. אבל באמת שזה מעאפן... בחופש הגדול של כיתה י' הכל השתנה... פתאום יש עבודה.. חג קן... סמינר של שבוע והדרכתי בקייטנה... פתאום באמת היו לי חוויות של ממש בחופש הגדול ולא השתעממות למוות.. רק שמאז לא היה לי חופש גדול שהיה לי בו בכלל זןמ לעצמי.. ואני זוכר שחשבתי לעצמי שזה ממש חבל לי.. והנה עכשיו היה לי שבוע שלם שכבר אחרי יומיים קיוויתי שהוא יסתיים.. אני מסתכל על כל מי שנשאר בערד בחודשיים האלה.. כולם אדישים מרוב שיעמום, עייפים תמידית ורק מחכים להתגייס...

 

כמו בכל הפוסטים שלי אי פעם גם לזה אין פואנטה

 

שיהיה לכל עם ישראל בוקר טוב ושבת שלום ומבורך!

נכתב על ידי , 17/8/2007 12:33  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השנה שהייתה


אז נכון השנה לא הייתה קלה בכלל... המון קרה והמון השתנה... אבל פתאום כשהכל נגמר זה קצת עצוב

ואני בכלל לא מדבר על בצפר... טוב האמת שיהיו גם דברים משם שאני אתגעגע אליהם

אבל עד כמה שאמרתי שאני לא הולך להתגעגע למקום הזה ובמיוחד לאנשים

היום כשיצאנו איתם בפעם שכנראה תהיה האחרונה פתאום הבנתי שאני באמת הולך להתגעגע לאנשים פה

גם לאנשים שחשבתי שלא יהיו לי חסרים

פתאום לפני שהכל נגמר אתם קולטים....

 

אני באמת אתגעגע אליכם!

גם כשלא יהיה לי זמן!

 

אני אסיים בקטע מתוך משהו שענבל כתבה שנורא מתאים לי לקטע עכשיו

 

"יש אנשים שחיים את הרגע כאילו הוא הרגע האחרון בחייהם. אבל אני תמיד תוהה איך הם היו מתנהגים כשהם היו יודעים שזה הרגע האחרון. שברור להם שאין יותר רגעים. שבשנייה שאותו הרגע יסתיים זה יהיה הסוף.

הם באמת היו כ"כ מאושרים? עושים כל מה שבראש שלהם? אולי הם היו יושבים ומתאבלים?

או צוחקים עד שתכאב להם הבטן ממש? או בוכים? או ישנים? מה הם באמת היו עושים?"

 

...

נכתב על ידי , 17/8/2007 01:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החופש הגדול


אז גדול הוא לא היה... גם חופש הוא לא בדיוק היה... אבל בכל זאת אני יכול להגיד בלב שלם שזאת התקופה הכי יפה שהייתה לי אי פעם...

אין לי כוח להתחיל לפרט מה עשיתי בכל יום ותכלס אני גם לא חושב שזה יעניין אנשים פה...

 

אני כל הזמן מתחיל לכתוב ומוחק... באמת שאין לי מושג מה לרשום... די אירוני שהלהקה האהובה עליי היא מיוז (מוזה) כשזה בעצם הדבר שהכי אין לי.. לפחות בכל מה שקשור לבלוג...

מה שכן עוד 17 יום אני עובר לגור בעיר הבירה שלנו במקום נורא יפה עם אנשים שאני נורא אוהב

ויאללה הגיע הזמן להתחיל את השנת שירות... תאחלו לי בהצלחה!

נכתב על ידי , 13/8/2007 15:54  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 35






8,169

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBacKDooR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BacKDooR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)