לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני זיו אנ גר במושב חקלאי ( פחח איזה פתיחה ) אני בן אדם .... ( עוד משפט מפגר ) ופתחתי את הבלוג בגלל שתי ילדות שלחצו עלי מאוד לעשות את זה ... הראשונה מיכל הידועה בכנויה: מיכ... והשניה טלי הידועה בכנויה: טלטל.. הבלוג מוקדש לכןן פרטים עלי בהמשך...מחל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

...


יש

לי

פרו

שמחו עלי שאני ינצל אותו קראוי

 

 

 

 

נכתב על ידי , 16/9/2007 14:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 30

ICQ: 337940694 




1,075

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לziv100 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ziv100 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)