לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Seasons In The Sun




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

וואו, היה שבוע מדהים.


אז הרגל משתפרת, אני לא יכול לסבול את הגבס הזה, מגרד לי רצח והוא מפריע לי לגרד.

אבל בסדר, משתפר =)

אתמול הייתי בנתניה.

וואי, איזה עיר. איזה.

הכל שם כל כך נחמד, רק מלא ערסים בערב. חח.

אבל נחמד, הקניון שם שווה לאלה.

חח והיום באיזה 8 בבוקר חן התקשר אליי והעיר אותי. פאקינג 8 בבוקר!

הוא כולו באיסורי מצפון שהוא מצטער על הנשיקה הזאת וזה לא היה במקום וזה..

הוא שאל אם אני סולח לו וזה, סלחתי לו, אלא מה? אין לי כח לריבים מיותרים.

וזהו עכשיו אני בסדר איתו, בערך.. אני לא רוצה איתו שום קשר. די הבנתי שהוא חרא.

וגם היה כל כך כיף אתמול בערב, אלינור יצאה לאיזה שעה עם חברות.. והחלטתי שאני מפנק אותה והכנתי לנו ארוחה חלבית כזאת, עם פרחים ונרות והכל על מפה על המיטה.

וכל הלילה התחבקנו, התנשקנו ואהמ אהמ.. =X

והיום אני ונופר (המתוקה) יצאנו ביחד לסנטר כי נופר טענה שהיא ראתה חולצה שהיא בדיוק אני, אז היא חייבה אותי לקנות אותה. באמת חולצה יפה! תודה נופר, כפרה עלייך!

 

זהו. בערך.

נועם.

נכתב על ידי Invisible Man. , 21/10/2007 20:18  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שברתי את הרגל.


מוכשר או לא מוכשר?

בכל מקרה, זה כואב רצח, וכבר אתמול כל הח'ברה הספיקו למלא לי את הגבס בכל מיני ציורים ואמרות.

מגניב.

 

With your feet in the air and your head on the ground
Try this trick and spin it, yeah
Your head will collapse
But there`s nothing in it
And you`ll ask yourself
Where is my mind?
 
כל כך נכון שזה כואב..
נכתב על ידי Invisible Man. , 18/10/2007 11:16  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עגיל בלשון סוף סוף.


לאחרונה אני מעדכן ממש הרבה. D=

טוב אז קיצר הרבה זמן רציתי לעשות פירס בלשון, ולא יצא לי.

אבל אתמול אמרתי לעצמי שזהו אני הולך.

לקחתי איתי את סאפ ואת אורן והלכנו לעשות.

ופאק זה כאב אבל היה שווה את זה. אמאלה אני לא יכול לאכול כלום.

ואז אספנו את מיכל ואלמוג וגם אלינור באה ונסענו לאיזה בית קפה ואכלתי עוגת גבינה טעימה. יאמי.

והיה ממש כיף. ואחר כך כולם באו אליי לערב סרטים ויוצא שכולם נרדמו אצלי.

^.^


היום הייתי עם אלינור בקניון כי היא רצתה איזה נעל, אז אנחנו הולכים ופתאום אני קולט את חן מסתובב עם איזה בחור..

והוא אומר לי שלום, ומתרץ לבחור שהוא צריך ללכת לשירותים וגם אני הלכתי איתו ואלינור הייתה בחנות.

חן: מי זאת שאיתך?

אני: חברה שלי.

חן: חברה.. הא? לא בקטע של בנים כבר?

אני: פחות.

חן: עובר מהר אתה.

אני: ומי זה איתך?

חן: חבר שלי.

אני: וואלה?

חן: כן. אני איתו, כן? אבל שתדע שאותך אני הכי אוהב.

 

ואז הוא הסתובב, והדביק לי וואחד נשיקה.

הרגשתי רע עם עצמי, אמרתי לחן שלא יעשה את זה יותר, ושאני כבר לא בקטע שלו.

אבל תכלס, עכשיו אני שוב חושב עליו בגלל הנשיקה הזאת.

ואלינור? כמובן שהיא לא יודעת, והיא גם לא תדע כי זה כלום.

 

אני חייב סיגריות.

נכתב על ידי Invisible Man. , 16/10/2007 22:25  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Invisible Man.

בן: 32

ICQ: 465733776 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInvisible Man. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Invisible Man. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)