לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

•Renuar- Help&Designs•



Avatarכינוי:  •צוות רנואר•

בת: 17





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

Closed


הבלוג סגור!

 

אחרי 4 שנים.. זהו, הגיע הזמן :)

אני משאירה את הבלוג פתוח לשימושכם האישי ובתקווה שלא תעתיקו יותר מדי

 

היה נחמד, תודה לכם על הכל

אתם יכולים למצוא אותי ב Icons Factory

המשך חיים נפלאים

חיבוק של הסוררת    

 

 

 

 

 

עריכה של רותם (:

הייי לכולכם ! :)) רציתי להגיד לכם תודה !

תודה תודה תודה תודה ושוב תודה על שנה וחצי מדהימות ונפלאות

שנתתם לי להיות כאן ונתתם לי להראות לכם את הסגנון שלי

אוהבת אותכם המון המון ואתם תמיד מוזמנים לשמור על הקשר

נשיקות ובהצלחה לכולם בחיים ♥

נכתב על ידי •צוות רנואר• , 7/5/2011 21:37  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הלן ב-9/7/2014 18:20
 





481,886
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודות יצירה , הדרכה ועיצוב לבלוגים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•צוות רנואר• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •צוות רנואר• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)