לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  M.M.B

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

המזוודות מוכנות!







כן אני שוב לא ישנה!
אבל הפעם בגלל שסדרתי מזוודות עם אמא ואז התחלתי לראות סרט ואחרי עוד אחד
וזה התגלגל לעכשיו 04:55....חחח קריצה
זה כול כך משמח אותי שעוד יומיים אני היה בספרד!
אני טסה לפחות 3 פעם בשנה...אבל כול פעם זה התרגשות מחדש!
אני בערך ממש שמחה שאני נעלמת מישראל אפילו שזה לשבוע!
אבל שבוע לא להיות פה!





אוהבת
3>


נכתב על ידי M.M.B , 4/9/2011 04:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד לילה בלי שניה!


מימה אני יתחיל!
היום הייתי אמורה להיפגש עם שחר ולהבריז מהיום הולדת של "חברה שלי"
ללכת לסושי וללכת עליו!
ועכשיו קבלתי הודעה מימנו שהוא עייף והוא הולך לישון...אז אמרתי סבבה רק תשים שעון מעורר!
הוא אמר סבבה!
אז בערך ב 18:00 שלחתי לו סמס של "?"
הוא אמר "מה?"
אני :"חחח לא יודעת"
שחר :"איך תגיעי אליי?"
(הוא גרב בפאקין ראש עין ואני בלוד! אין לי אוטו! מה שעובר לי בראש זה WTF)
אני" מה?! זאת אומרת?! לא אמרנו שהולכים לסושי ואז עליך!?
ואז הבחור נרדם!
היא תעורר אחרי שעה!
שלך לי "נרדמתי"
אני : "טוב"
אחרי שעה שאלתי עם הוא ישן...הוא קבלתי סוג של תגובה "??"
אני :"בוקר אור"
שחר"ממש, אני מפורקק"
אני: "תמשיך לין אז"
שחר:"אבל..."
אני:"בלי אבל"
שחר:"אמרנו ש.."
אני "שחר מה אתה רוצה?! אתה ישן?! תישן!"
שחר:"טוב תתעצבני"
אני :"אני לא מעוצבנת...! אנ ייותר בכיוון של מאוחזבת! תישן יש לך עוד שבוע לעבוד!"
שחר:"אז אני מאכזב. ככה זה כניראה אני חרא"
אני:"אוקי"
אני לא ממשיכה לצתת כי זה כבר לא מעניין!
קיצור מה שאני לא מבינה...זה למה זה מגיע לי!?
אתה לא מכבד אותי!
אתמול היה אותו דבר פשות שכחתה מימני!
היום אתה ישן...ושם עלי זין!
איזה כיף!

נכתב על ידי M.M.B , 3/9/2011 02:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טוב אני שוב לא ישנה!


והינה אני שוב לא נירדמת!

 דבר ראשון :אני כול כך כאסת! אני מרגישה...שאני בכלל לא חשובה!

אולי אני בן אדם קטנוני! אבל כשה אתה מבטיח לי שתיתקשר אחרי הפגישה שלך

אני מחקה לזה שתיתקשר ולא שאני ישלך לך סמס של : "איפו אתה?"
ותגיד לי שאתה כבר במיסבה ושכחתה להיתקשר

אבל כול השבוע זינתה לי תשכל שיש לך בית ריק שישי - שבת!

אני מרגישה שאני פשות מחריחה אותך ואתה בכלל לא רוצה!

אבל אז אתה אומר שזה בכלל לא ככה.... ואשאתה יותר מסתם רוצה!

עם אתה כול כך רוצה אז למה לתת לי להרגיש שזה הפוך?!



דבר שני: לחברה שלי היה יום הולדת לפני כמה ימיים!

עכשיו היא רצת לחגגו עם הבנות ומחר בשישי לעות על האש עם כולם

אז מין הסתם קניתה לה מתנה וזה... ובמשך כול היום דברתי אתה בטלפון בקטע של להבין

מתי אנחנו הבנות נפגשות...!

בסוף אמרו לי שלא היה כלום....סבבה אז אמרתי אני יחקה לשישי ואני יבאה לה תמנתה שם!

היום אני יושבת עם בנות והם מספרו לי שהם כן ישבו חגגו (עם אפשר לקרואה לזה ככה!)

ואני ועוד בחורה לא הוזמנו כי ילדת יום ההולדת חייבת לנו כסף! אז זה היה ברור

שלא נביאה לה כסף לאלכוהול! (אפילו שאני לא אמרתי דבר כזה!), עכשיו ערב לפני שכול זה קראה

ישבתי אם בנות בחוץ דיברנו וזה...ונישערתי לאיזה כמה זמן איתה לבד, והזכרתי לה שהיא חייבת לי

100 ש"ח שאלתי אתה עם אבא שלך כבר הבאי לך כסף

(לפני שבוע היא אמרה שאבא שלה יבאה לה כסך לדברים לבית ספר ומשם היא תביאה לי את הכסף)

אז מין הסתם שאלתי...היא התחילה לבכות כמו בת זונה...פאק!!!!!!!!!

עם הייתי יודעת שזה כול כך רגיש לא הייתי שואלת אותה חצי שעה לפני יום הולדת שלה!



לא חשוב...הבאתי לה את המתנה היום לפני (יום לפני העל האש)...מה אתם חושבים הבחורה אפילו לא אמרה לי תודה!

כאילו היא אמר כשה היא הלכה הביתה! והיא אמרה שהיא ממש לא אהבה את הדרך שבה

הבאתי לה את המתנה!

ועכשיו נישאלת השאלה....למה אני נחמדה!?

למה קניתי לה בכלל מתנה?!

למה תרחתי לנסוע לחפש לה מתנה?!

פאק אני שונאת את זה!!!!





חפרתי קצת

!






נכתב על ידי M.M.B , 2/9/2011 02:26  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

10,146
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לM.M.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על M.M.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)