לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רותמיי.. XD



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

נממ נראלי אני סוגרת..


אין לי זמן לעדכן וכל זה.. \:

נממ אז אני אסיים בפוסט נחמד ^^

ממ היה לי היום יומודלת D:,

אני רוני אוראל ותמר הברזנו מהבצפר, הן באו אליי (לבית החדש) עם בלונים, ועוגה D:,

ואז טל וגפן באו ואכלנו 2 מגשי פיצה כמו פרות!

היה נחמד ^^

ממ התכנון זה ללכת יום חמישי לעיר לשבת בג'ון סילבר ולהתמסטל (:

יום שישי לבוא לישון אצלי (נעיף את אמא), נרגילה שתיה.. (: טרילילי (:

נממ אז תודה לכל הטלפונים והאסמסים שקיבלתי לכבוד היום הולדת (מהאנשים הכי הזוויים, שלא דיברתי איתם שנים!) (:

אוהבת את כולכםם (:

אוקע.. אני אסיים בנימה אופטימית.. יהיה ט ו ב !

 

אגב.. הדג מת.

:(, אמא זרקה אותו לאסלה, לא נוכל לעשות לו הלוויה.. \:

נכתב על ידי , 29/1/2008 17:40  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותםם (= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותםם (= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)