לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"מתחילים הכי מהר שאפשר, ולאט לאט מגבירים את הקצב"

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

שלם. שלום.


אני שלם.
פצעי האהבה שהביאוני לכאן הגלידו,
הפכו לזכרונות נעימים יותר או פחות,
מנותקים מכל רגש כואב וחד, דהויים מספיק.
בעמל רב, בדמעות ובזכרונות חדשים,
בניתי חומות והגנות סביב ליבי,
לעצור את עוצמות הרגש,
לחצוץ מהעולם האמיתי.

והנה אני, מאושר.
בניתי את חיי החדשים כמעט כמו שחלמתי,
אני לבד, לבד וטוב לי.
האהבה תגיע שוב, אינני חושש-
עדיין מפתח ציפיות מכל אחת שנכנסת לחיי,
ומתאכזב מחדש כל פעם, כשנמאס.
אך החומות חזקות מספיק, והלב איננו נפגע,
למרות זאת- לא אפסיק-
הציפיות הן המפתח לאהבה,
וחומות ליבי לא יהפכוני אדיש.

אני הולך. אין לי צורך במקום זה יותר.
הוא יהפוך לשריד הסטורי ממני,
מזכרת מתקופת התאוששות והתחדשות.

 

אאוטינג לא יהיה כאן, גם בו אין לי צורך.
מצד שני- המייל שלי תמיד זמין :)

 

תחיו טוב!


 

יובל.

נכתב על ידי , 15/11/2007 23:57  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBoyNamedGoo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BoyNamedGoo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)