
במהלך המבצע אני מתאר מה עשיתי כדי למצא בת-זוג שמתאימה לתאור
הזה . מי שחושבת שהיא מתאימה או מי שרוצה ליצור איתי קשר מוזמן/ת לפנות לאי-מייל שלי (
[email protected]). פרטים על המבצע הראשון (זה השביעי) אפשר למצא
כאן.
דיווח 217
היום, יום ג', פעמיים כי טוב, כבר הרגשתי הרבה יותר טוב מאתמול (אתמול
הייתי "חצי חולה" כזה). עשיתי הליכה, יחסית ארוכה, במרכז ת"א. לא ראיתי
אפאחת מתאימה. לא צילמתי תמונות מהדרך הפעם.
זה בשבילך... (או כרטיס ביקור משוכלל...)
בזמן האחרון (למרות שהטכנולוגיה די ותיקה), החלו מפרסמים (וכמובן לא רק הם) להשתמש ב-QR code,
סוג של בארקוד דו-מימדי, כדי שמשתמשי סמארפונים (או בעצם מספיק טלפון עם מצלמה, תוכנה מתאימה וגישה כלשהי לאינטרנט) יוכלו לגלוש במהירות יחסית
(ללא צורך בהקלדת כתובת) לדף שנקבע מראש באינטרנט (למשל דף החברה/מוצר
שלהם בפייסבוק (מה יש לכם אתם מפייסבוק??...
לך תבין אנשים... anyway, פייסבוק הוא לא נושא הדיון כרגע)).הנה דוגמא לפירסומת כזו שראיתי בעיתון סוף השבוע:

חשבתי לעצמי... למה שלא אכין לעצמי 'כרטיס ביקור' שכזה? שכל מה שיהיה בו הוא קוד כנ"ל שמפנה לכאן לבלוג...
בטוח שלא המצאתי את הגלגל... אני יודע שכבר חשבו על דברים דומים לזה
לפני... זו רק מחשבה שחלפה היום בראשי בתור רעיון היולי (=ראשוני, למי שלא
מספיק בקיא בעברית). נניח אני רואה מישהי שמוצאת חן-בעיני ובמקום משפט
פתיחה פומפוזי (אני ממש חלש במשפטי פתיחה ולא במיוחד מתחבר אליהם. אני בד"כ
פשוט אומר (כשאני מחליט לגשת) את מה שבליבי בלי התחכמויות) אגש אליה ואגיש לה כרטיס שכזה:

יש
בזה גם משהו שיגרום לבחורה להיות סקרנית לגביו (שזה טוב!) וזה גם יגרום לה
"להתאמץ" כדי להגיע לאתר (שזה גם טוב). הבעיה היא שיש סיכוי לא קטן שיהיו
בחורות שלא יבינו בכלל במה מדובר... אולי זה מעין "מיני-מבחן-אינטליגנציה"
שכזה. גם צריך להניח שיש לה סמארטפון (או גישה לכזה). אני לא בהכרח מחפש
בחורה שבקיאה בבארקודים... (ואני לא מחפש IQ גבוה אצל בחורה) או בהכרח שיש לה סמארטפון... כך שעל-פניו זה רעיון קצת 'מסוכן' כי זה עלול לא להשיג את המטרה בחלק מהמקרים...
בכל
מקרה, אם יש לכם/ן סמארטפון עם תוכנה שיודעת לקרא QR code אתם יכולים
להגיע לכתובת של הבלוג הזה ע"י סריקת התמונה הבאה... על-פניו לא רעיון חכם במיוחד... כי אתם/ן כבר גולשים כאן בבלוג...
:

לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.