לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

מבצע חיפוש כלה שמנמנה ומאד נשית - דיווח 219


במהלך המבצע אני מתאר מה עשיתי כדי למצא בת-זוג שמתאימה לתאור הזה . מי שחושבת שהיא מתאימה או מי שרוצה ליצור איתי קשר מוזמן/ת לפנות לאי-מייל שלי ([email protected]). פרטים על המבצע הראשון (זה השביעי) אפשר למצא כאן.
 

דיווח 219

היום, יום ה', הסתפקתי בסיבובון הליכה בת"א. בסיבוב הזה, איזו בחורה צעירה (ויפה לטעמי) עשתה לי עיניים... (האמת, לא ברור לי למה...) היא עברה אותי מאחור ואח"כ הסתכלה לכיוון שלי (יש כנראה כאלה שמתלהבות ממני מנקודת המבט מאחור.... לא היו באזור עוד אנשים או משהו כזה) היו לה פנים נשיות (בין היתר, היו לה גבות גבוהות שזו תכונה נשית (כלומר לא עבות... אלא שמרוחקות מהעיניים..)) ומאוד נעימות למראה ולמרות שהיא לא היתה רזה, שזה טוב מבחינתי (והיה לה אגן רחב (עוד תכונה נשית שאני מעדיף)), היא לא היתה מה שאני מחפש מבחינת מבנה גוף. בכל מקרה זה כמובן מאוד החמיא לי. לראות בחורה נשית, נעימה ושעוד מסתכלת עליך במבט נעים סבר, אני לא יודע איך להסביר את זה, אבל זה עשה לי הרגשה כל-כך טובה בלב...סבבי (אפילו שזה היה מבט של כמה שניות) לא לשווא נאמר: "אשה נאה, דירה נאה, כלים נאים, מרחיבים דעתו של אדם"... דירה כבר יש לי, כלים אפשר להשלים, רק הפרט הכי חשוב: אישה מתאימה עדיין חסר... הפעם לא צילמתי תמונות.

 

באמת לא כולם אוהבים חזה גדול, בוודאי לא ענק

בתור גבר שמעדיף חזה ענק (/ענקי) (וטבעי, רק טבעי!) בבת-הזוג, תמיד התלבטתי בסוגיה הזו של כמה גברים כמוני אוהבים את הדבר הדי נדיר הזה (אם היה פחות נדיר, היה לי יותר קל למצא בת-זוג). אם רוב הגברים אוהבים חזה עצום, אז אני בבעיה קשה של תחרות. עם השנים למדתי שבחורות שיצא לי להכיר ולצאת איתן (בעלות חזה ענק, מן הסתם) לא בהכרח היו מבוקשות, לפני שהכרתיהן וגם אחרי.

 

כבר כתבתי על הנושא הזה בדיווח 86 של המבצע הקודם (השישי). הפוסט הנ"ל קושר גם בדף msn ישראל (תחת הכותרת 'בלוגים' בזמנו (העיצוב של msn הנ"ל השתנה מאז)) וזכה ללא מעט כניסות (כפי שהזכרתי כאן) ובכל זאת אני רוצה לחדש ולהוסיף קצת בנושא.

 

אתחיל בדוגמא של אישה אמריקאית שידועה באינטרנט ובעולם כבעלת חזה ענק ("ענק" במקרה שלה זה קצת understatement). לפי הערך בויקיפדיה היא הוכרה בשנת 1999 ע"י ספר השיאים של גינס כבעלת החזה הגדול בעולם (וכמובן טבעי!). כל שד שלה שוקל בערך 25 קילוגרם!!! (שניים = בערך 50 ק"ג, הוא אולי משקל הגוף הכולל של בחורות צעירות רזות...). הנה סירטון-ראיון איתה (שמה אגב נורמה סטיטס שזה רק שם כינוי, כפי שמוסבר בערך הויקיפדיה שהכזרתי).

 

מה שמצאתי בערך הויקיפדיה הנ"ל הוא שהיא נולדה ב1958 והיתה נשואה 13 שנה לבעלה (קצין חיל אוויר במיל' (בארה"ב)) שנפטר בשנת 2006. חישוב קצר מראה שהיא היתה כנראה בת 35 כשהתחתנה. אם אנ'לא טועה, קראתי פעם שמידת היופי של אישה (לא מה שאישה חושבת על עצמה ולא תוצאות תחרות יופי (בה צוות מצומצם בוחר מועמדות שנבררו מראש לפי קריטריונים מאוד מסויימים (למשל גובה מינימלי שהוא מעל הממוצע)), אלא מה שרוב הגברים מוצאים כיפה) ובכן היופי של אישה יכול לנבא די טוב את גיל הנישואין הראשון שלה (יפה יותר, גיל נישואין צעיר יותר (ולהיפך)).

 

אם אותה 'נורמה סטיטס' היתה מאוד מבוקשת (ומובן שאישה היא לא רק חזה... אף אחד לא טען כך. חוץ מהחזה היא נראית אישה רגילה (ונאה), כך שהיא לא שונה מאוד במובנים אחרים), אז הייתי מצפה שהיא תתחתן הרבה לפני גיל 35 (שנחשב, לדעתי, גם כיום לגיל נישואין (ראשון) מאוחר לבחורה וכן.. אני יודע בן כמה אני...) והיא בהחלט אישה מושכת בעיני, אם כי אני לא מתעקש להכיר מישהי עם חזה כזה גדול.... (היא אגב שוקלת בסה"כ: 160 ק"ג(!)).

 

זה גם מזכיר לי את מה שחלק מהנשים עם חזה גדול טוענות כלומר שהן 'חייבות' הקטנה בגלל העניין שקשה לסחוב את החזה הגדול, כאבי גב וכו'. אז נכון, אני גבר ואני לא מבין בזה, אבל הנה אישה שסוחבת 50 ק"ג של שדיים ולמרות גילה הלא צעיר, עדיין לא הקטינה את החזה... סתם חומר למחשבה...

 

עוד נתונים חשובים (מתוך כמה דומים) שתומכים בעניין ההעדפה של גברים לגודל החזה הנשי המתפלגת פחות-או-יותר נורמלית הם תוצאת השאלה הראשונה בסקר הזה ("What breast size do you prefer on a woman") ותוצאות השאלה השישית בסקר הזה  ("What cup size do you find ideal") שמראה שרק מיעוט קטן אוהב חזה נשי במידות חריגות.

 

מצד אחד זה קצת "מרגיע" לדעת שלא כולם אוהבים את מה שאני אוהב (ועובדה שיש נשים כאלה (הטרוסקסואליות ושרוצות בזוגיות) שלא מוצאות זוגיות), מצד שני, זה עדיין לא עוזר לי למצא בת-זוג כזו, כי הן באמת מאוד מאוד נדירות. אם הזכרנו את אותה גברת נורמה סטיסט, קראתי גם בערך הויקיפדי הנ"ל שיש לה 2 ילדים. אם נשים בעלות חזות ענקיים ילדו יותר ילדים (ובפרט יותר בנות), אולי לפחות לדורות הבאים יהיה יותר קל ממני למצא בת-זוג ראויה...

 

הנה שיר קצת ישן וחביב (היה להיט בזמנו לתקופה קצרה), עם איזה קשר קטן (ולא ענק...מוציא לשון) לנושא הנ"ל בגלל המשפט "Everybody needs a bosom for a pillow":

 

 

לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.

נכתב על ידי , 7/7/2011 23:00   בקטגוריות אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   21 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני בת ב-8/7/2011 10:17



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)