לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2017

האם תיפני אלי? + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


האם תיפני אלי?

אחת המטרות המרכזיות (אם לא המרכזית (למרות שיש עוד... (סתם לכתוב על כל מיני דברים))) של הכתיבה שלי בבלוג היא כמובן מציאת זוגיות, כלומר פניה לקוראת פוטנציאלית-תיאורטית שמתאימה לכאורה למה שאני מחפש. כן, אני יודע שברוב המקרים תפקיד הגבר "להתחיל" ואם עכשיו היתה עומדת מולי בחורה כנ"ל אולי הייתי מתחיל איתה, אבל מכיוון שלא עומדת, אני מנסה גם בדרך הזאת... (למרות שהתחושה שלי היא שבחורות כמו שאני מחפש לא ממש מגיעות לכאן ואפילו שיש כאן ייצוג יתר (בהשוואה למה שקיים בפועל) של בחורות לא מהסוג שאני מחפש...).

 

יש כמה סוגיות, שאני חושב עליהן, שיכולות להקשות על פניה של בחורה, למשל: פחד, זהירות ו"דרייב" (יש עוד, אבל זהו להפעם). אדון בכל אחת ואחת ואציע פתרונות:


1. פחד:

פחד מזרים. פחד מעצם הפניה וכד'. אני מאמין בפתרונות פשוטים וזולים... כמו שנטען שדיכאון (אם הוא לא קיצוני) אפשר להקטין או לרפא(?) ע"י פעילות גופנית מספקת, כך גיליתי שעבורי המינרל מגנזיום משפר את מצב הרוח ומקטין חרדות. מגנזיום, ממה שקראתי, אפשר למצוא בכמות טובה ובאופן טבעי למשל בגרעיני חמניות, בשקדים ועוד ועוד. אז אם את פוחדת... התחילי לאכול גרעיני חמניות ושקדים ואולי הפחד (מפניה אלי) יעבור...סבבי

 

2. זהירות:

כבר כתבתי בהרחבה גם על זה ועל הנושא של הסעיף הקודם כאן (פוסט מלפני כ5 שנים). הצעתי שם כאמצעי זהירות להיפגש במקום ציבורי כמו קניון. אפשר גם להביא חבר/מכר שיתצפת (או תתצפת) מרחוק וידאג שהכל בסדר. היו לי בעברי לא מעט בליינד-דייטים. בחורות לא פחדו לפגוש אותי, אבל אני זוכר מקרה (או אפילו שניים!) שהבחורה באה עם האמא שלה לדייט... אז לא שאני ממליץ על זה, אבל אם זה נדרש כאמצעי זהירות, אז בבקשה.

 

3. "דרייב":

כתבתי בתיאור הבחורה שאני מחפש, שאני מחפש בחורה מאוד נשית (חיצונית ואישיותית). אחד ההבדלים הגדולים בהקשר המיני שאני (שאינני מומחה לנושא) מכיר הוא השוני בהיפותלמוס (אזור במוח). כמצויין למשל כאן אצל גברים הטרוסקסואלים חלקים מהנ"ל גדולים בערך פי שניים מאשר אצל נשים. אולי זה קשור לאותו "דרייב" שאני מדבר עליו..? אולי לבחורה נשית אין את הדרייב למצוא זוגיות כמו שיש לגברים ולכן היא לא מרגישה צורך לפנות אלי?... מנגד אני די בטוח שבחורות נשיות כן רוצות בזוגיות ובהקמת משפחה (ואף משקיעות באמצעים אחרים (למשל בלבוש ועוד) כדי למשוך גברים). אז אם אין לך, בת-זוג פוטנציאלית, "דרייב" לפנות אלי, אז חישבי על זה בתור פרוייקט הקמת משפחה וילדים חמודים ונהדרים שניצור ונגדל ביחד! סבבי

 

טוב... כתבתי מספיק לערב/לילה זה.

 

מחפש בחורה שמנה או מלאה ומאוד נשית (לקשר רציני)

כדי לתת כיוון כללי של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי, ציירתי את הציור הבא. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב) ושזה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי כאן (בגלישה מסלולר נא לבחור דווקא בגירסה לא סלולרית). עלי כתבתי כאן (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].

 


אפרופו ה-Ventures שכבר קישרתי כאן די הרבה נעימות בביצועם והשיר "בית השמש העולה" (של "החיות"). כשהייתי נער הייתי חובב אלקטרוניקה. קראתי ספרים רבים בנושא. ביניתי לי מכשירים שונים (ועוד). אחד הדברים שבניתי לי בחדרי היה לוח בקרה שכזה לכל מיני דברים. אחד הדברים שהוא כלל היה מגבר אודיו שבניתי. פעם חבר לספסל הלימודים בא לביקור אצלי, ראה את המגבר, קפץ חזרה לביתו והביא איתו את הגיטרה החשמלית שלו והחל לנגן אצלי את המנגינה הנ"ל עם המגבר שלי. זה נשמע בזמנו די מרשים...:


לילה טוב ושבוע טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 18/2/2017 23:34   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)