לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד לא נשוי


מחפש בת-זוג מלאה ומאוד נשית למטרה רצינית בלבד (עוד על הנושא במאמרים שבצד ימין מתחת לכותרת "מומלץ לקרא"). בגלישה מסלולרי נא לבחור בגירסה הלא-סלולרית(!) כדי לראות הבלוג נכון. הדוא"ל שלי לפניות: [email protected]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2020

יחס המינים + אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)


לפעמים נורא מפתה (אותי, לפחות) לנסות להסביר תופעה בעזרת משתנה בודד. לפעמים זה גם אפשרי, למשל כולנו יודעים שבהנתן מרחק קבוע, הזמן שלוקח לעבור אותו תלוי במהירות. כשנחשפתי לפני שנים (אני חושב שעוד לפני עידן האינטרנט) לנתונים על יחס המינים במדינות שונות, מצאתי לי תירוץ מסויים להיותי רווק - פשוט, בניגוד למה שהרבה אומרים (ואומרות), יש יותר גברים מנשים.

זה מתחיל בזה שכמעט בכל העולם נולדים יותר בנים מבנות. בערך 5% (פלוס-מינוס) יותר, כלומר מתקבל יחס מינים של 1.05 (על כל 100 בנות, נולדים כ105 בנים). כבר לכאורה יש בעיה. בפועל, אבל, זה יותר מורכב. גברים שורדים פחות, לא רק בגלל מלחמות, אלא בגלל מחלות, תאונות ואלימות. באזור גיל 30 (פלוס-מינוס, תלוי באוכלוסיה) יש שיווין מספרי (יחס מינים: 1) ומשם, כלומר עם עליית הגיל, יש בד"כ פחות ופחות גברים. למשל בגיל 90, לנשים יש רוב ברור, לכן כשסופרים את סך כל הגברים והנשים מגיל 0 ועד 120, מקבלים, לעיתים(!) רוב נשי, אבל זה רוב בגיל מבוגר וגברים ונשים מחפשים/ות זוגיות קודם כל בגיל צעיר יותר.

למעשה, לפי הנתונים כאן (ויקיפדיה) גם אם מסתכלים על סך כל הגברים והנשים (בכל הגילים) בארץ מקבלים...: רוב גברי, אמנם לא גדול (1.01) אבל עדיין, כלומר גם הטענה שיש בסה"כ באוכלוסיה יותר נשים, לא נכונה לגבי ישראל. היא כן נכונה, למשל לסרביה (0.95). אותי כגבר פחות מעניינות בנות גילי (עם כל הצער שבדבר עבורן, כי באמת יש "מחסור" של גברים בגילים הללו) כי אני לא נמשך אליהן (זאת האמת העגומה) ואני גם עדיין רוצה ילדים משלי (זה שאני לא נמשך לבנות גילי, לא אומר שאנטוש בת-זוג מתאימה(!) אחרי שהיא תתבגר קצת ותפתח נניח קמטים...).

אבל כאמור לעיל, לא כל דבר נכון להסביר עם גורם/משתנה אחד. למשל, אמנם יחס המינים חשוב, אבל הוא לא בהכרח מעיד כמה בנות-זוג מתאימות עבורי יש באוכלוסית הנשים, כלומר למשל יכול להיות במדינה/אוכלוסיה מסויימת יחס מינים של עודף נשים על גברים (כוונתי לגיל הצעיר/הפיריון) ועדיין זה לא אומר שיש שם מישהי שמתאימה לי.

כמו כן, פער הגיל בזוגות גם משחק תפקיד. בלא מעט זוגות, גם בגלל העדפת הגבר לאישה צעירה ממנו וגם להעדפת האישה לגבר מבוגר ממנה, הגבר מבוגר מהאישה. בהרבה מקרים זה פער, לא מאוד גדול, של כמה שנים. כמובן שיש מקרים הפוכים כלומר שהאישה מבוגרת מהגבר, שאין פער בכלל או שיש פער גדול.

אם מחשיבים את פער הגיל, אז לא נכון, בהקשר הזה של זוגיות (גבר-אישה), להשוות את יחס המינים לאותה קבוצה גיל, אלא לחשב את היחס עם היסט של פער גיל מייצג (חציוני?).

עוד גורם שמשפיע הוא כמות ההומוסקסואלים והלסביות. אם למשל יש 10% הומוסקסואלים (בפועל אני מעריך שיש פחות) ונניח שיש 5% לסביות (כנ"ל, אני מעריך שיש פחות), אז כבר יחס המינים לעניין זוגיות גבר-אישה משתנה לגמרי ולכאורה דווקא חסרים גברים, כלומר, כאילו יש פחות תחרות על נשים. לפי זה (ויקידפדיה) מתוך הישראלים החילונים כ4.5% הם בעלי נטייה הומוסקסואלית.

עוד טיעון שקראתי פעם (ואינני יודע אם הוא לגמרי נכון. אני רק מציין אותו) הוא ההתפלגות השונה, לכאורה, של IQ אצל גברים ונשים. זה מוזכר למשל כאן (ויקיפדיה). הטענה היא שממוצע ה-IQ של גברים ונשים דומה (לא בהכרח זהה), אבל אצל גברים יש שונות גדולה יותר, כלומר מצד אחד יש יותר גברים מנשים בעלי IQ גבוה מאוד ומנגד, יש יותר גברים מנשים בעלי IQ נמוך מאוד. זה מתקשר לעניינו (יחס המינים לעניין זוגיות גבר-אישה) כי נטען שנשים לא תסכמנה (או פחות תסכמנה) להיות בזוגיות עם גבר בעל IQ נמוך מאוד וכאלה יש יותר מנשים, מה שלכאורה מצמצם את מספר הגברים לעניין הזוגיות. אינני יודע עד כמה זה באמת משמעותי.

 

ואחרון (כרגע) מבין הגורמים הוא עניין ה"מונוגמיה סדרתית" (להלן: מ"ס. ע"ע למשל טראמפ, קרי גבר צעיר נישא לאישה צעירה, מוליד איתה ילדים, מתגרש אחרי כמה שנים. מתחתן עם צעירה יותר, שוב מוליד ילדים וכן הלאה) שהיא סוג של "פוליגמיה דפקטו" במבחן התוצאה האבולוציוני (צאצאים). כשיש הרבה גירושין, יש יותר סיכוי למ"ס, דבר שעלול לפגוע בסיכוי רווקים למצוא רווקות (אם יש יותר רווקים מרווקות, כפי שאכן יש, שוב בהתעלם מגורמים שונים שציינתי לעיל).

 

בכל זאת, יחס המינים "הגולמי" מעיד אולי שאנחנו חברה "גברית". כשאני כותב כאן (כותב לריק... (בחורות כמו שאני מחפש לא מגיעות לכאן) אולי בגלל שיש מחסור בבחורות פנויות...) שאני מחפש בחורה "מאוד נשית", קשור לזה שאני נתקל (בפרט במרשתת, אבל לא רק) בלא מעט בחורות שהן לא תמיד שיא הנשיות... (כמובן שיש גם נשים נשיות, אבל הן בד"כ, תפוסות...).

 

כתבתי בעבר על הנושאים הללו בכמה פוסטים, אבל לא מזיק לחזור מידי פעם על נושאים מעניינים.



אני מחפש בת-זוג (מלאה ונשית)
כדרכי בקודש אני שם כאן את הציור של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג. אז הנה דוגמא לבחורה (דימיונית) שהיא בערך הטעם שלי, לפחות כללית עם דגש על מבנה גוף:



כאמור זה תיאור כללי (כלומר יש 'דרגות חופש' לטעם שלי ואין מודל אחד ויחיד) של מה שאני מחפש חיצונית בבת-זוג ומה מושך אותי. אני תמיד מדגיש שאני מחפש מישהי אך ורק למטרה רצינית (אז... אני חוזר על זה שוב). על הצדדים האחרים (שלא פחות חשובים) של מה שאני מחפש בבת-זוג כתבתי בקישור *הזה* . עלי כתבתי בקישור *הזה*  (שני הנ"ל מקושרים כאן בבלוג ברשימות מצד ימין). האי-מייל שלי (לבחורות מתאימות, או מי מטעמן) לפניות הוא [email protected].


לילה טוב לכם/ן קוראי וקוראותי החביבים והחביבות.
נכתב על ידי , 29/6/2020 00:57   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 62




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד לא נשוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד לא נשוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)